Barevná srdce (38 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 158 ⇒|

Pán Jeskyně - 30. září 2012 16:56
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Družinu doplnila nová postava, Almi Zlaťák.

Podobně jako v předchozích případech to budeme brát, jako kdyby se postava připojila k družině v městě Haraqa, večera před odjezdem na Starý Hrádek.

Pán Jeskyně - 30. září 2012 16:52
Pán jeskyně Máhanaxar

Obklopili jste Tarka, který několikrát šťouchnul holí do truhličky. Když se nic nestalo, shýbl se a opatrně k ní přiblížil volnou ruku. Potom krátkým rychlým pohybem se truhličky dotkl prstem a ucukl zpět.
Trochu jste strnuli, ale hned to přešlo, když vidíte Tarka, jak znovu přikládá ruku k truhličce a pomalu na ni přiložil celou dlaň. Potom položil svoji hůl, uchopil truhličku oběma rukama na bocích a zkusil ji pozvednout.
Ještě jednou s ní zacloumal, pustil ji a s holí v ruce se narovnal.

Všichni jste pohlédli na sebe navzájem. Elienai spustila ruku s lucernou a vaše zraky se vrátily dolů k truhličce stojící na podlaze.

jaja.ujik - 27. září 2012 19:43
jaja.ujik

No jakje libo.
Odpovim a přisunu se k truhličce. Ale stejně mi to nedá a než se k ní pořádně nahnu a pokusim se jí vyndat, tak do jí dloubnu spodní stranou hole.
pokud se nic nestane, tak se pro ni sehnu a opatrně ji chitim a vindám ji ven z otvoru a položim na zem k podrobnějšímu průzkumu.

Pán Jeskyně - 26. září 2012 18:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Přiblížili jste se k truhličce. Má na délku asi stopu, na výšku a dozadu zhruba na jednu dlaň. Mírně obloukové víko vypadá jak vyřezané z jednoho kusu nějakého světlého dřeva. Těsně přiléhá ke spodní části. Její povrch zdobí pět vodorovných pásků tmavší dýhy, kladených těsně k sobě. Je tak docela dobře znát uzoučkou škvíru mezi oběma částmi. Uprostřed druhého pásku (počítáno shora) je nevelký hranatý výstupek. Přibližný čtverec má strany necelý prst velké. Na zadní straně jsou dva kované panty, kterými je víko spojeno s krabicí.

Gwarg - 24. září 2012 10:44
Gwarg

"Račte, pane Tarku." uhnu se staršímu muži a pokusím se přitom vyšvihnout pukrle. V podání podsaditého trpaslíka ve zbroji a s válečným kladivem v ruce to spíše vypadá, jako kdybych dostal náhlou křeč. Chudák elfí dívka Elienai, nakukující přes rameno, málem schytá jednu po frňáčku.

jaja.ujik - 23. září 2012 08:44
jaja.ujik

Sakra to byl ale dobrej trik.
Řeknu hned po tom co se událost stala, pak se opatrně přiblížim k místu, kde ještě před malinkou chvilkou sál horký kvádr a nakouknu tam.
Máš pravdu Elineai, je tam nějaká truhlička, jestli ji Gwargu nesebereš ty, tak pro ni sáhnu já, myslim že tohle je jedna s posledních možností, jak se odtut dostat nebo se aspoň pohnout dál.

Čorka - 20. září 2012 08:32
Čorka

Zvědavě nakukuju Gwargovi přes rameno.
Podivnostem hrádku se už ani nejde divit.
"Vezmi ji! Otevři ji!" našeptávám trpaslíkovi, napnutá, co se uvnitř skrývá.

Gwarg - 20. září 2012 08:29
Gwarg

"U všech Stínů!" zabručím a sleduji, jak plamen svým žárem stravuje zmrzlou kost. "Kouzla a čáry! Tfuj!" zkrabatím nos odporem.

"Ha! Co to je? Kde se to tady vzalo?" zírám na truhličku.

Pán Jeskyně - 19. září 2012 22:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg došel do JV rohu místnosti, obhlédl kvádr na podlaze a zkusil k němu vztáhnout ruku, jenže jí ihned ucukl zpět.
Potom se znovu sehnul a napřáhl ruku s kostí. Vidíte, jak se vzdálenost od kvádru zmenšuje, až se konec kosti dotknul jeho povrchu.

Když v tom okamžiku do šera místnosti vyletěl z kvádru plamen, všichni jste sebou trhli překvapením. Klepnutí kosti, kterou trpaslík upustil, o podlahu a zvuk jeho podrážek, jak odskočil zpět, jste spíše jen zaslechli. Po krátkém oslnění zábleskem jste někteří stihli zahlédnout, jak se plamen zmenšil a stáhl kolem kosti. Jeho přetrvávající modrobílý jas dokazuje jeho nepřirozenou podstatu a je neklamnou známkou síly schopné na prach spálit i ocel.

Žár, který jakoby se z kvádru přelil do plamene, pozvolna stravuje kost i povrch kvádru, jako když v rozpálené peci mizí kus vosku. Maně jste si při tom pohledu vzpomněli na kámen, který jste v jedné z počátečních místností zkusili prohodit oknem. Kousek za ním se kámen ve vzduchu zastavil a "rozpustil" se stejným způsobem.

Celý výjev trval jen chvíli. Plamen obklopující kost se dále zmenšoval, jak kost postupně mizela a po strávení posledního kousku uhasl. Z povrchu kvádru zbyla jen slabá vrstvička popela. V jejím středu nyní vidíte jakousi truhličku. Podle vzhledu se zdá být dřevěná.

Proč ji žár nespálil, je možná jen jedním z tajemství Starého Hrádku.

Pán Jeskyně - 19. září 2012 21:09
Pán jeskyně Máhanaxar

Pozorujete Gwarga, jak cípem svého pláště obalil kost, uchopil ji a zamířil k JV rohu místnosti, kde Elienai našla na podlaze záhadný, nesmírným horkem sálající hranol.

Pán Jeskyně - 9. září 2012 18:29
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na celý příští týden mimo dosah i-netu.

Pokračování po 16. 9.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 9. září 2012 18:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Přikrčený Belmorg vzhlédl ke Gwargovi a s pokrčením nosu odpověděl:
Asi se není čeho bát, a na chvíli položil ruku na kost.
Je to hodně studené, ale vydržet se to dá.

Když vidí, že trpaslík si připíná štít zpět na záda, narovnal se a odkročením uvolnil místo.

Gwarg - 5. září 2012 08:58
Gwarg

"Ach..čeho se bojíte pane Belmorgu? Že k té kosti přimrznete? Počkejte..." s tím si znovu řemínky připnu štít na záda a pak popojdu ke kosti. Cípem svého cestovního pláště kost přikryji a zkusím ji zvednout.

Pán Jeskyně - 4. září 2012 15:33
Pán jeskyně Máhanaxar

Belmorg si znovu přidřepl ke kosti, pozvedl ruku a potom pohlédl na ostatní.
Mhmm, tedy, jestli, no, pokud to nechcete zkusit někdo jiný?

Gwarg - 28. srpna 2012 11:59
Gwarg

"Za zkoušku zřejmě nic nedáme." pokrčím rameny.
"Pane Belmorgu, zkuste položit tu kost na ten kvádr. Uvidíme, jestli se nám zjeví nějaké další čáry!" zašklebím se nad představou dalších kouzel.

Pán Jeskyně - 23. srpna 2012 16:26
Pán jeskyně Máhanaxar

Při trpaslíkových slovech jste mimoděk zamířili pohledem na místo poblíž JV rohu, odkud se ten divný pařát objevil, a pak jste ještě obhlédli celou místnost.

Když nic nenaznačuje možné nebezpečí, a Akbar vedle Danodovy nohy klidně stojí a mírně vrtí ocasem, pokračujete v debatě co dál podniknout.

Myšlenka o nějaké možné spojitosti mezi kvádrem, který v JV rohu objevila Elienai, a kostí, která jediná zbyla z kostry, vám začíná připadat zajímavá.

jaja.ujik - 23. srpna 2012 15:32
jaja.ujik

Vaše myšlenky sou zajímavé, napadlo mě plno věcí, ale jedna větší nemožnost než druhá. Jediný co mě napadá kost verzus kvádr je, položit ji na ten kvádr, třeba má ten kvádr být studený k další manipulaci a ta zmrzlá kost by nám v tom mohla pomoci.
Zareaguju na debatu, která se tu pomalinku rozvíjí a podpořim myšlenky a možná i názor minimálně jednoho z nich.

Gwarg - 23. srpna 2012 09:13
Gwarg

"Kdyby se ten pařát sápal na nás, musel by si to vyřídit nejdříve se mnou! Cha!" odpovím na obavy Naranua a potřepu významně válečným kladivem a přitom dupnu do země. Jako hrdý válečník, který se nebojí žádných nepřátel.

Když se Danod zmíní o oceli, jdu si obruč také lépe prohlédnout. Není to sice žádná zbraň nebo drahý kov, ale pro trpaslíka je každý kov zajímavý.

"Pch, to nevím." odpovím na otázku elfí dívky. "Ale vim k čemu by nám byl chmel a ječný slad. Vařili bychom pivo! Cha!" při té myšlence snad podvědomě šáhnu po svém zvláštním měchu, ale vzápětí, se smutným výrazem v zarostlé tváři, nechám měch na svém místě.

Čorka - 22. srpna 2012 21:29
Čorka

Se zaujetím sleduju Belmorgovo snažení. A s ještě větším jeho úvahy.
Poslední věta mě ale donutí zahledět se stranou. K zemi, kde leží podivný kvádr.
Zmrzlá kost... Rozpálený kámen...
Zmrzlá kost... Rozpálený kámen...
Proběhne mi to hlavou ještě několikrát. Možná to má souvislost. Netuším ale jakou.
Po chvíli planých nápadů doplním Belmorgův dotaz:
"K čemu může být dobrá zmrzlá kost a rozpálený kvádr?" Zvídavě se zadívám na družiníky a hledám v jejich tvářích známky rozuzlení téhle záhady.

Pán Jeskyně - 21. srpna 2012 18:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Belmorg o kousek postoupil, přidřepl si ke zbylé kosti a vztáhl nad ní ruku. Chvíli rukou pomalu kýval s prsty lehce pokrčenými nad kostí sem a tam. Potom ruku přiblížil ke kosti, zarazil se, pozvedl hlavu a pohlédl na vás.
Připadá mi, že ta kost žádnou magii neobsahuje, nebo ji přinejmenším nedokážu rozpoznat. Ale jde z ní chlad, určitě byste to pocítili i vy. Je to, jako kdyby byla z kusu ledu.

Potom se kosti pomalu dotknul malíkem. Když se nic nestalo, odvážil se na ni položit celou dlaň, sevřel ji, pozvedl a položil zpět.
Hm, skutečně. Jako silně, velice silně promrzlý led.
Belmorg se narovnal a přitom letmo dodal:
K čemu by mohla být dobrá taková zmrzlá kost?

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)