Barevná srdce (39 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 157 ⇒|

Gwarg - 6. srpna 2012 19:48
Gwarg

"U všech Stínů!" znovu zakleji a ještě více sevřu topor svého válečného kladiva v dlani.
"Tenhle hrádek nám byl čert dlužen! Radši bych vykutal tisíce drahých kamenů z hlubin země, než hledat jeden jediný tady v těch proklatých komnatách!" bručím podrážděně, nevěřícně, snad i bázlivě. Tenhle trpaslík se nikdy nebál přímého boje s nepřítelem. Vždy se hrdě vrhal vpřed. Ale kouzla, čáry, ty se nedají jen tak praštit po hlavě, rozdrtit jim kosti. S těmi není nikdy radno si zahrávat...

Pán Jeskyně - 6. srpna 2012 18:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak se kostlivec zvedal, jeho meč se vynořil z podlahy jako z vody.
Teprve nyní jste si uvědomili, že během celého krátkého boje jste nezaslechli žádný zvuk.

Zatímco procitáte z lehkého strnutí, kostnatý bojovník se pootočil a slabé bílé světlo z jeho očních důlků zamířilo k vám. Rychle zaujímáte bojové postoje, ale kostlivec jen pomalu ukázal mečem k nádobám na podlaze. Potom spustil meč dolů, nepatrně se uklonil a vzápětí i se svojí výzbrojí zmizel.

Nedůvěřivě a ostražitě se rozhlížíte kolem sebe, když Akbar štěknul. Letmý pohled na jeho uvolněný postoj vás trochu uklidnil, přesto se vaše pozornost vrací k ležící kostře jen pomalu.

Pán Jeskyně - 6. srpna 2012 17:49
Pán jeskyně Máhanaxar

Kostra uchopila pohár a přitáhla si ho k sobě, podobně jak to předtím učinila s miskou. Pak znovu uchopila obě nádoby a přisunula si je o další kousek.

Ostražitě sledujete záhadný výjev. Naranu zvedl paži a ukázal za ležící kostru. Ve vzdálenější části místnosti se lehce sešeřilo a od JV rohu se natáhl pruh tmavé mlhy podobný přízračnému pařátu. Zahnuté prsty chmátly po pravé noze, jakoby chtěly vytrhnout stehenní kost.

Lehce mžouráte na kostru očima v pocitu náhle neostrého vidění. Ihned však pochopíte, co se děje, když vidíte jednostlivé kosti jakoby se rozdvojovaly. Z ležící kostry se objevila další a jak se kostnatý dvojník zvedal, shrábl z podlahy náhle se zjevivší kulatý štít a velký meč.
Prudce jste odskočili, avšak nová kostra si vás vůbec nevšímá. Otočila se a švihla mečem po pařátu. Ten se ráně těsně vyhnul a znovu hrábl po noze ležící kostry. Kostlivý bojovník po něm kopnul, přikrčil se a rychle pozvedl štít. Hned nato se zakymácel, jako kdyby štítem zachytil silný úder jakési pro vás neviditelné zbraně. V příštím okamžiku ukročil do boku, v otočce máchl mečem a tentokrát se trefil. Pařát, který se už už dotýkal pravé stehenní kosti, zasáhl v zápěstí úderem, jehož sílu znásobilo přikleknutí bojovníka. Ostří meče proletělo mlžným cárem a zanořilo se do podlahy.
Odněkud, z veliké dálky, k vám dolehl zvuk výkřiku bolesti. Šero u V zdi se vytratilo a pařát i jeho odseknutá ruka zmizely.

Pán Jeskyně - 29. července 2012 20:39
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do konce příštího týdne mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

jaja.ujik - 28. července 2012 21:31
jaja.ujik

Když vidím kam spějou naše pokusi, i já se připravím na nejhorší. Pro jistotu si už v hlavě promítám, jak by to tak asi mohlo dopadnout a jak z toho ven i za použití kouzel.
Snad děláme dobře.
Jen tiše dodám a už jen upřeně hledím na kostru, teť už skoro s oběma nádobama.

Čorka - 26. července 2012 20:32
Čorka

"Heh!" Na víc se nezmůžu. Nechápavě koukám, jak lehce jde posunout nádobím, kterým před chviličkou pohnout nešlo. Samé čáry!
*Možná není, mistře trpaslíku,* odpovím v duchu Gwargovi a opatrně přistrčím kostře na dosah i pohár.

Gwarg - 26. července 2012 08:36
Gwarg

"U všech Stínů! Co to je za čáry?" zabručím podezřívavě, když vidím kostru, jak se snaží došáhnout na pohár.
"Je to vůbec dobrý nápad? Nakrmit tuhle věc?"

Zůstávám v bojové pozici, připraven okamžitě zaútočit. Mezitím jsem již stihl odepnout štít, který volně sjel po zádech do připravené dlaně, která ho pevně uchopila.

Pán Jeskyně - 25. července 2012 18:17
Pán jeskyně Máhanaxar

Kostra zachytila okraj misky a přitáhla si ji ještě o kousek blíž k sobě. Potom druhou paží zkusila dosáhnout na pohár. Když neuspěla, ozval se odněkud znovu ten tichý vzdech a kostra opět znehybněla.

Pán Jeskyně - 25. července 2012 18:09
Pán jeskyně Máhanaxar

Belmorg pohleděl na Elienai.
Proč bychom nemohli pohnout s nějakým pohárem či malou miskou? Nebo ty jsi to předtím zkoušela?
Při těch slovech se sehnul a opatrně a nataženou rukou (přece jen pro jistotu) zlehka postrčil misku blíž ke kostře.

jaja.ujik - 20. července 2012 18:00
jaja.ujik

A co místo toho aby sme ji osvobodili, jí ty ingredience vpravíme do úst, nebylo by to bezpečnější?
Snažim se rychle zadržet trpaslíka v tom aby odpoutal něco, co nevíme proč tu je a co dokáže.
Proč hned pouštět něco co nevíme ani za co tu je
prolétne mi v hlavě a myslim že je to lepší nápad než zatim ty ostatní co nás napadli.

Čorka - 19. července 2012 21:43
Čorka

"Jenže s tím nádobím nepohnem..." odtuším v odpověď Tarkovi. Pak přijdu blíž ke kostře a prsty přejedu po řetězu, který ji poutá.
"Ale možná tohle..." obrátím se ke Gwargovi. "Poradil by sis s tím řetězem, mistře trpaslíku?" Kladivo má dost velké na to, aby kdovíjak stará oka povolila. Možná pak dosáhne kostra na jídlo a pití a její muka se skončí.
Nevím, vyzkoušet se to ale může.

Gwarg - 19. července 2012 19:50
Gwarg

Stranou sleduji snahy ostatních, přijít na kloub dalším nástrahám tohoto proklatého hrádku.
Někoho sejmout, něco rozbít, těžkou věc odvalit, to jsou úkoly, kterých se rád zhostím. Zahrávat si s magií a zlověstnými kouzly, od toho radši ruce pryč!

Když se kostlivec pohne, okamžitě zbystřím. Válečné kladivo pevně sevřené v ruce, všechny smysly naostřené na pokraj trpasličích hranic, svaly napnuté. Připraven bojovat. To je můj úkol. To je můj život. Pcha, s kouzly a čáry...

jaja.ujik - 19. července 2012 18:25
jaja.ujik

Sleduju ten proces s údivem a překvapením.
zkusme mu to jídlo a pití strčit nadosah, myslím že s těmi okovy by nam neměl hned nějak ublížit a kdyby se o něco pokusil, je nás tu dost, nějak ho utlučem, ale nemyslím že by nás mělo potkat zrovna tohle, cejtím z něj dobrou energii. takovou přátelskou.
Otevřeně promluvím ke skupině a čekám na nějaké reakce. Hlavou se mi honí plno věcí.
doufám že mě mé smysli neklamou a že nedoplatíme na dobrotu, kterou sem mu aspoň já ochoten poskytnout.
Po chvilce odmlčení dodám.
Třeba se dovíme proč je tu takto uvězněn a třeba nám může i lecos o tomto místě říci a poradit, tak jako tak, sme tu vězni.

Pán Jeskyně - 19. července 2012 18:06
Pán jeskyně Máhanaxar

Belmorg pokročil vpřed, současně zalovil ve svém vaku a vytáhl flakonek.
Naplnil jsem asi čtyři, tu je jeden z nich, s těmi slovy ho odzátkoval a vylil obsah do poháru.

Potom znovu sáhl do vaku a po krátkém přehrabování ruku vytáhl:
Ale toho zlatého chleba mám jen malý krajíc. Chtěl jsem si ho nechat na později na bádání. Ale zřejmě ho musíme zkusit použít tady na místě.
Sehnul se k misce, položil na ni tenký krajíček nazlátlého chleba a narovnal se.
Plni napjatého očekávání upíráte pohled dolů k podlaze.

Náhle se povrch obou nádob zavlnil duhovými barvami a krátký tichý povzdech přitáhl vaši pozornost ke kostře.
Lebka se pomalu nadzvedla a prázdné oční důlky začaly světlat. Není to ale zlá rudá záře, typická pro nemrtvé, z důlků se line klidné bílé světlo. Stejně takové světlo vycházelo z lebky kostlivce, který obsluhoval postavy v místnosti s prostřeným stolem.
Pak se pohla pravá a levá paže a konečky kostnatých prstů se natáhly k nádobám. Avšak nedosáhly. Nepatrná mezera, tak na tři čtyři prsty zůstala nepřekonána. Kostra ještě jednou vypjala obě paže a zkusila dosáhnout na jídlo a pití. Potom se paže uvolnily a znovu jste zaslechli ten tichý povzdech.
Svítivý "pohled" zvednuté lebky zůstal upřený na nedosažitelný chléb a vodu.

Čorka - 16. července 2012 19:03
Čorka

Zamyšleně mince uklidím.
"Tak takhle nee. Musí to jít jinak," shlížím dolů do prázdného nádobí. Evidentně je musíme naplnit, ale mince to nejsou. Čím tedy? Soustředěně přivírám oči a vzpomínám, co nás potkalo od úplného počátku. Ale vybavit si každý detail je docela složité. Nakonec se usměju.
"Vzpomínáte na tu konvici se zlatavou vodou? Někdo by měl mít pár flakonků... A ten kostlivec jak roznášel zlatavý chléb? Možná to je ono." Požádám ostatní, aby dané předměty vylovili ze svých vaků a pak nalijeme zlatavou vodu do poháru a do misky vložíme krajíc zlatavého chleba. S napětím vyčkávám co se stane.

Pán Jeskyně - 16. července 2012 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Mince se zablýskly a jasně a ostře cinkly, když dopadly do nádob. Akbar poskočil, ale když poznal, že mince hodil někdo jiný než jeho pán a navíc, že nejsou k jídlu, vrátil se k Danodovi.

Chvíli čekáte a přejíždíte pohledem z kostry na mince a zpět na kostru. Elienai se shýbla, a opatrně zkusila posunout misku blíž k prstům kostry, ale ta nadále leží bez pohybu. Elienai znovu zatlačila do misky a pak i do poháru, avšak nádoby se ani nepohnuly. Vyhmátla obě mince a zamyšleně je vrátila do měšce.

Pohlížíte kolem sebe a jak si tak říkáte v duchu, že zlato z mincí se zřejmě jíst ani pít nedá, vkrádá se vám do hlavy vzpomínka na místnost s obrazy postav. Jak vyšly k bohatě prostřenému stolu.

Jedi CARO - 11. července 2012 15:00
Jedi CARO

// ohlasujem neaktivitu tak cca na mesiac.Stahujem sa a ešte neviem ako to bude s netom na novom bydlisku.

jaja.ujik - 10. července 2012 12:59
jaja.ujik

Než stačím cokoli vymyslet a nebo jen říct, koukám na Elineai jak hází po jedné zlaté do každé z misek.
Tak tohle by mě asi jen tak nenapadlo
řeknu uznale, protože v tu chvíli, co dopadli zlatky do misek mi přijde naprosto rozumné, to co Elineai udělala.
Snad se něco stane a snad se dostanem i k visvětlení, proč tu ten chudák takhle musel skonat. Co asi ale znamenaj ty runy, co nam asi maj dát vědět.
Řeknu nahlas co si myslim, ale zatim jen čekám co se stane po vhození mincí do misek.

Čorka - 9. července 2012 21:25
Čorka

Mlčky přelouskám runy a zalovím ve váčku u pasu.
Ani nevím proč to vlastně dělám. Možná mi slova o zlatém třpytu a zlatém lesku připomenou jedno pořekadlo:
*Zlatý klíč každou bránu otevírá.*
Pravda, přijde mi to poněkud zcestné, ale co je tady normální?
Vytáhnu dvě zlaté mince a hodím po jedné do poháru i do misky. Možná se poštěstí a Tharos bude mít na věky klid. A mě neubude, nač jsou mi tu peníze?
*Jakýpak může tohle mít efekt? Asi už blázním.*

Pán Jeskyně - 9. července 2012 21:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Snad vám připadá, že někdo vážným hlasem hovoří. Možná je to jen pocit, že slyšíte zdálky tichý hlas. Nebo jen v duchu, každý sám sobě, pomalu přeříkáváte slova napsaná na desce.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)