Barevná srdce (41 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 16. června 2012 10:34
Pán jeskyně Máhanaxar

S napětím sledujete Gwarga, jak sklání kladivo k podlaze a jeho hlavicí strčil do okraje fialové skvrny. V příštím okamžiku jste ucítili silný pach plísně a spatřili, jak se z povrchu skvrny zvedá jakýsi chuchvalec podobný řídké fialové mlze.

Gwarg - 15. června 2012 16:41
Gwarg

Když pes zavrčí, na chvilku se zarazím. Mračím se a sleduji skvrnu, jestli nepostřehnu sebemenší pohyb. Pokud ne, zkusím přeci jenom do skvrny šťouchnout kladivem.
"Připravte olej a oheň, ať s tím sajrajtem kdyžtak uděláme rychlý konec!"

jaja.ujik - 15. června 2012 08:54
jaja.ujik

Po nutné dávce odpočinku, která se mi dostává při koukání se na okolí a pozorováním ostatních, postřehnu taky reakci psa, když jeho pán přistoupí kousek blíž ke svrně.
Tohle je jasný důkaz nebezpečnosti té skvrny, musim bejt připravenej.
Proletí mi myšlenka hlavou a jako poprvé, se otočim, ještě před tím však řeknu
teť mě prosím chvilku omluvte a nerušte, du se opět o něco pokusit, co nám pomůže v případném bojovém problému.
S tím se tedy otáčím opět čelem ke zdi a opět začnu něco brumlat a žvatlat.

Čorka - 14. června 2012 17:29
Čorka

"Spálit," navrhnu jednoduše a pomalu a obezřetně se vydám k JV rohu, kde mě cosi zaujalo. Přijdu k tomu dost blízko, abych si to mohla pořádně prohlédnout a přitom dost daleko, aby mě to nemohlo hned sežrat.

Jedi CARO - 14. června 2012 16:47
Jedi CARO

"Akbare?!" položim pochodne spať na zem a klaknem si k psovi.
"Čo je chlapče?" poškriabme ho za ušami "chce nám to ublížiť?" skočím pohľadom zo psa na škvrnu a neprestavam ho hladiť po hlave.
"Sú nejaké nápady čo stou škvrnou?Akbarovi sa očividne nepozdáva."

Pán Jeskyně - 13. června 2012 19:46
Pán jeskyně Máhanaxar

Když jste neviděli žádný pohyb ležící kostry, upřeli jste svoji pozornost zpět k Akbarovi.

Pes zůstal na místě a pohlíží střídavě na skvrnu a na svého pána, který popošel k ní. Z jeho hrdla vychází táhlé temné vrčení.

Čorka - 13. června 2012 16:59
Čorka

A jak dopadlo koukání na ostatní zdi?

Pán Jeskyně - 8. června 2012 21:32
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu přes víkend opět mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 8. června 2012 21:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Elienai ustoupila zpět k zavřeným dveřím a zkouší stisknout kliku. Druhou ruku s lucernou stále drží pozvednutou do výšky.

Danod s nezapálenými pochodněmi pokročil k fialové skvrně vedle Gwarga, který se kryje svým štítem.

Ve chvíli, kdy hraničář pozvedl jednu z pochodní a trpaslík napřáhl kladivo, aby šťouchl do skvrny, Akbar štěkl a hned přešel do hlubokého táhlého vrčení. Rychle jste pohlédli ke kostře, ale ta leží stejně jako před tím.

Jedi CARO - 8. června 2012 16:48
Jedi CARO

"No skusíme tie pasce sklapnúť,čo poviete" kľaknem si na zem a zhodím z chrpta svoj vak a vylovím dve pochodne i flakon svecenej vody,ktorý si strčím do kapsy nohavic.
*tak som zvedaví čo sa stane*
Postavím sa čelom k škvrne a spýtam sa družiny či možem nezapálenou pochodnou hodiť.
"Možem?!"

Čorka - 8. června 2012 06:32
Čorka

Tak mě tak napadá... Kde jsou dveře? Zatímco ostatní prohlížejí skvrnu (beztak je to něco podobného jako ta minule, nebo ještě horší - to spíš) nebo kostru (i v myšlenkách se úzkostně vyhýbám slovu kostlivec, jako by snad kostra mohla ožít jen podle toho jak ji kdo nazve) a zkoumavě pohlédnu na všechny zdi, jestli náhodou neuvidím obdélník futer. Nakonec se i otočím, třeba dveře za námi jen zaklaply. Mají kliku? Pokud ano, zkusím je otevřít.

jaja.ujik - 7. června 2012 17:06
jaja.ujik

Sakra práce, nezdařilo se, asi sem se málo soustředil, musim to za chvilku zkusit znovu.
Tak si tak přemejšlim, když v tom mě přeruší Gwarg. docela mě vyleká, protože sem po pokusu docela vyčerpanej. Otočim se k němu
Nic se neděje, vše je v pořádku, ta skvrna......
nejsem si jist jestli to je to co před tim, ale raději buď opatrný a pokud mužeš, nepřibližuj se k tomu zbytečně, raději zkus na tu skvrnu něco hodit a s tim kostlivcem bych byl taky opatrnější.

zmínim se i o kostlivci, protože mi je jeho přítomnost tady docela podezřelá.

Gwarg - 7. června 2012 16:29
Gwarg

"Zjistil jste něco, pane Tarku?" podívám se tázavě na stašího muže. "Hýbe se to?" s tím popojdu blíž k rohu místnosti, zastavím se od skvrny asi tři kroky. Volnou rukou uvolním štít na zádech, který vzápětí pevně uchopím, abych se za ním mohl krýt.

"Myslíte, že to je stejný sajrajt, co byl ve vedlejší místnosti?". Pokud nikdo nic nenamítá, opatrně přistoupím blíže ke skvrně a zkusím do ní šťouchnout hlavicí svého válečného kladiva.

Pán Jeskyně - 5. června 2012 17:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Akbar stojí zcela klidně a pohlíží kolem sebe. Občas pozvedne hlavu ke svému pánovi a čeká na jeho povel.

Pán Jeskyně - 5. června 2012 17:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Jakmile Elienai odklopila a složila clony na lucerně, světelný kužel zmizel a do všech stran se rozprostřela záře. Elienai pozvedla lucernu do výše a místnost jako kdyby se projasnila až do nejvzdálenějších koutů.

... zdá se, že kupec v Haraqě, který vám lucernu prodal, není žádný podvodník ...

Opět jste rychle obhlédli okolí a ujistili se, že kromě kostry s nádobami a skvrny nic jiného v místnosti není. Vaše pozornost se vrátila ke skvrně. Její fialový povrch je zvrásněný a podle různě světlých a tmavších míst je mírně zprohýbaný.

Tark se od zdi pootočil zpět k vám a lehce pokrčil rameny.

Čorka - 5. června 2012 15:12
Čorka

Odtrhnu oči od kostry i od skvrny, jeden nikdy neví co od čeho čekat, ale nezdá se, že by nás cokoli bezprostředně ohrožovalo, a převezmu lucernu. Odklopím clony, aby světlo pokrylo co největší prostor a lucernu pozvednu téměř nad hlavu. Zatím se nikam nepřesouvám, jen se snažím svítit tak nějak všem, kteří by to mohli při svých průzkumech potřebovat.
"Jídlo a voda?" nadhodím názor na nádobky, ke kterým se ten nešťastník snažil dostat.

Gwarg - 5. června 2012 10:45
Gwarg

Když se ozve tiché zapraskání, obezřetně cuknu hlavou. Zase zkrabatím nos a tiše si odfrknu.
"U všech Stínů! Čáry...pch..." nerudně přešlápnu na místě.

"Vezme si někdo tu lampu?" znovu se zeptám a lehce zahoupu lucernou v ruce.

Pán Jeskyně - 4. června 2012 18:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Sledujete stopu světla na desce, z místa ode dveří odhadujete, že vystupuje asi jeden coul před povrch okolní stěny.
Když světlo přejelo na kostru, na okamžik jste strnuli, avšak kostra se nepohnula, ani když světlo dopadlo přímo na obličej lebky otočené směrem ke dveřím.
Nakonec jste se zahleděli na skvrnu u SZ rohu a na Tarka, který cosi tiše mumlá. Je od vás otočený zpět ke zdi a vám připadá, že na stěně před ním vidíte slabounkou zář. Náhle jste zaslechli tiché zapraskání a světlejší místo na zdi zmizelo.

Gwarg - 2. června 2012 18:49
Gwarg

Zastavím se jen dva tři kroky od dveří, aby mě ostatní mohli následovat. Ruku s lampou napřaženu před sebou, kužel světla natáčím do všech stran, abych rychle obhlédl celou místnost, než se dáme do bližšího průzkumu. Chvíli světlo zastavím na desce na jižní stěně, pak na kostře, nakonec na podivné skvrně. Zkrabatím nos, jako bych cosi čenichal, mračím se a tlumeně zabručím, jako pes, kterému se něco nelíbí.

"Paní Elienai, vezmete si zpět lucernu?" zeptám se tiše a stále sleduji skvrnu. "Nebo někdo jiný? Já chci mít volné obě ruce, kdyby se tady mělo něco semlýt!". S tím ruku s lampou posunu na bok, aby si ji mohl někdo převzít. Dále však kuželem světla osvětluji skvrnu.
"Možná můžeme zase otevřít ostatní záklopky, aby lucerna svítila více do šíře kolem nás, teď když nás netrápí ta prokletá temnota."

jaja.ujik - 31. května 2012 19:51
jaja.ujik

Rozhlídnu se kolem sebe
co asi potkalo toho ubožáka že zůstal takhle připoután a co asi pro něj znamenali ty nádobky, že až do poslední chvíle se snažil k nim dostat.
to je totiž první čeho si všimnu a co mě zaujmě, ale hned potom neobviklá skvrna, která mi hned připomene tu, co se s ní bojovalo o dvě místnosti nazpět.
No, co když se uskupíme do dvojic a pomalu a opatrně to tu prozkoumáme, ale asi nejdřív bych zjistil co je ta skvrna tamhle
a ukážu do míst, kam už stejně skoro všichni hledí. Pak kousek odstoupim od skupiny, otočim se ke zdi a začnu si cosi mumlat.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)