Barevná srdce (40 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 9. července 2012 20:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Až zlatý třpyt utiší žízeň
a zlatý lesk zažene hlad,
potom skončí se veliká trýzeň
a Tharos už navždy bude klidně spát.

Pán Jeskyně - 9. července 2012 20:55
Pán jeskyně Máhanaxar

Popošli jste o několik kroků a stojíte v oblouku kolem ležící kostry. Chvíli mlčky hledíte na nádobí, které má kostra na dosah svých natažených paží. Kůstky prstů se misky i poháru téměř dotýkají. Elienai spustila lucernu dolů, a vy vidíte, že obě nádoby jsou bezvadně čisté. Pokud v nich něco bylo, nezůstala po tom ani stopa.

Maně jste pozvedli zraky k desce. Její povrch se nepatrně zavlnil jako vodní hladina pod večerním vánkem, zpět zklidnil a náhle se na něm zjevily runy. Jsou podobné těm několika, které jste objevili v předchozích místnostech, ale nyní to nejsou jednotlivé znaky. Jejich starobylé tvary jsou složeny do slov a slova se spojují do vět.

Gwarg - 9. července 2012 18:42
Gwarg

Dopěji svůj chorál a v tichosti ještě chvíli pozoruji popel z plísně.

Pak se otočím k ostatním a směrem ke kostře.
"Tak mu nalejte! Nebožákovi. Nikdy bych nechtěl skončit pár coulů od posledního půllitru piva! Brrr..." otřepu se při té strašlivé představě. Padnout hrdě v boji s bestiemi, po těžké bitvě s nepřítelem, ale nikdy žízní a hladem.

Čorka - 8. července 2012 21:43
Čorka

Oddechnu si, když je bezprostřední nebezpečí to tam.
"To nádobí je bez jediného smítka prachu a nejde s ním pohnout, je jak přikované."
O rozpáleném kvádru na zemi jsem se už zmínila, navíc nejde přehlédnout. Ruka s lucernou trochu poklesne, aby bylo líp na dané předměty vidět. Nenapadá mě co s nimi, třeba ale něco napadne ostatní.

Jedi CARO - 7. července 2012 15:14
Jedi CARO

*prvé nebezpečie zažehnáno ide sa na daľšie*
"Pani Elienai coste to tam našla?" odvetím sledujúc elfku pri stene a vykročím aby som sa knej pripojil a shlédnul co našla.

jaja.ujik - 6. července 2012 11:44
jaja.ujik

No co dodat, vypadá to, že sme to zlikvidovali.
Otočim se ke skupině a pronesu, když prohlídnu hromádku popela co zbyla ze skvrny. Pak se podivám na kostru v řetězech,
teť už jen přijít na to, co tu dělá ta kostra a proč tu je a co znamenaj ty věci před ní co má na dosah. Jestli to třeba nebyl jen trest, že nemohla dosáhnout a přitom to měla tak blýzko.
Děsná smrt, umřít s pohledem na něco, co tě muže udržet při životě.
Chvilku na to se vydám opatrně směrem ke kostře, abych nahlíd do misek, co v nich třeba zůstalo.

Pán Jeskyně - 6. července 2012 09:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Původní tvar fialové plísně zůstal téměř beze změny, ale podlahu v tom místě nyní pokrývá na dva prsty vysoká vrstvička popela.
Tark ji opatrně prohlíží.

jaja.ujik - 4. července 2012 10:33
jaja.ujik

Sakra to byla ale prda
zareaguju na výbuch který způsobila moje malá hruštička. Pak se ale rychle rozhlédnu po ostatních.
Neni nikomu nic? Já osobně sem to malilinkato schytal, ale neni to nic vážnýho.
Byl sem sice nejblíž, ale člověk nikdy neví.
Pak už se ale du podivat blýž na dílo mého činu, jestli je vše jak se patří u konce svích sil. Obcházim skvrnu, tedy co z ní zbylo, kolem do kola a bedlivě jí sleduju.
Pak se obrátim k ostatním
vypadá to, že jeden problém sme zvládli, teť už jen zjistit co je zač ta kostra a jak se odtut dostat a pokud možno najít a využít vše, co tu je, pokud tu něco je.
Pak se už věnuju okolí, jestli se vinou výbuchu něco nestalo nebo neprobralo k životu.

Gwarg - 2. července 2012 18:46
Gwarg

Když se zatřesklo a vyšlehly plameny, přikrčil jsem se instinktivně ještě více za štít, ve snaze schovat každý kousíček těla.

Pak vykouknu zpoza štítu a prohlížím shořelé zbytky plísně.
"Dobrá rána, pane Tarku!" pokývám uznale hlavou. Zdá se, že od plísně nám již nehrozí bezprostřední nebezpečí, a tak se narovnám, válečné kladivo opřu o rameno.

"Cha! Kladiva a kovadliny!" zaburácím vítězně. "Oheň a ocel! Vřou a zpívají! Ničeho se nebojí! Hrdě vpřed! Kdo se nebojí! Hrdě vpřed!" zpívám bujaře svým hlubokým hlasem.

Pán Jeskyně - 1. července 2012 17:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Hledíte na Tarka, jak háže na skvrnu nevelký předmět a instinktivně jste se přikrčili.
Dříve než jste stačili rozeznat, co to je, dopadl předmět na střed plísně pokrytý kaluží Danodova oleje. Ozvala se hlasitá rána a vás oslnil jasný žlutý záblesk. Rána přešla v krátký rachot, když chuchvalce nad plísní se proměnily v plamennou kouli. Kaluž oleje na skvrně i všechny ostatní cákance okolo vzplály. Asi na dvou místech vyrazily nevelké chuchvalce zbývajících spor, avšak v plamenné výhni okamžitě shořely. Bez svých jedových spor se plíseň stala už jen potravou pro plameny.

Jak začíná oheň uhasínat, je vidět místo fialové plísně jen souvislá vrstva šedého jemného popela.

jaja.ujik - 26. června 2012 20:06
jaja.ujik

Když se dostanu do popředí skupiny vrhnu obsah své dlaně přímo na střed skvrny, nic neříkám jen koukám kam že sem se to trefil a sem připravenej když tak udělat několik rychlejch kroků zpět, kdyby se něco nečekaně mělo zvrtnout.

Gwarg - 25. června 2012 19:09
Gwarg

Kryji se za štítem a dál ustupuji vzad, aby Danod s Tarkem mohli plíseň zapálit.

"Spalte ten hnus!"

Pán Jeskyně - 25. června 2012 17:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg pozpátku odskočil a pozvedl štít. Závan vzduchu vyvolaný máchnutím štítem odtlačil chuchvalec zpět nad skvrnu.

Danod rozevřel měch, vytažený z vaku, a celý obsah oleje prudkým rozmachem vylil na plíseň. Hlavní cákanec proletěl kolem trpaslíka, část chuchvalce strhl dolů a pokryl velký kus plísně. Současně s tím se však ze vzdálenějšího okraje pozvedl jiný chuchalec a prolnul se zbytky toho prvního.

Tark popošel a postavil se do čela vaší skupinky s čímsi v ruce..

Čorka - 24. června 2012 08:36
Čorka

Ze svého místa u vystouplé dlaždice mlčky sleduji pokusy o spálení skvrny, lucernu zdviženou v napřažené ruce, aby zbytek družiny o sebe navzájem nezakopával.

jaja.ujik - 23. června 2012 10:07
jaja.ujik

Všichni co nejdál od té skvrny, jinak je zle !!!
Zakřičim na skupinu, aby někoho nenapadlo jít do toho mlátit.
Ten olej je dobrej nápad, rychle, mám tu něco, co tu skvrnu polechtá
podivám se na ruku v které svírám svůj vítvor a pousměju se. S těmi slvy se i napřímim a vyrazim směrem ke skvrně, abych byl blíž a měl jistotu že trefim to co chci a né někoho okolo, v tom chumlu by to nebylo moc dobrý.
Snažim se jít pokud možno před skupinu, asi tak dva sáhy před dveře směrem k SZ rohu.

Jedi CARO - 21. června 2012 21:19
Jedi CARO

Rychlo vytiahnem zvaku 1/2 čtvrtky oleja
"Ustupte mistre trpasliku"
a hodim olej to po bližiacej sa škvrne

Gwarg - 18. června 2012 18:35
Gwarg

"U všech Stínů!" syknu a snažím se odskočit několik kroků vzad. Odpudivá fialová mlha se zvedá ze skvrny.

"Oheň! Spalte to! Spalte!"

Pán Jeskyně - 18. června 2012 18:09
Pán jeskyně Máhanaxar

Vzpomínáte, že vyprávění dospělých i slova vašich mistrů o různých tvorech se zmiňovaly o fialové plísni, podivné jedovaté houbě.

Sílící pach plísně svědčí o jediném. Před vámi se nachází jedna z nich.

Čorka - 17. června 2012 19:41
Čorka

"Blázne!" syknu naštvaně na trpaslíka, který se šťourá ve skvrně a jak se dalo čekat nám tím jen přitížil.
Co se skvrnou bych ještě tak nějak tušila, ale vůbec mě nenapadá, jak se vypořádat s rozvířeným oblakem dřív, než se tu všichni přidusíme.
"Něco tu je!" křiknu na ostatní, třeba se nám tuhle záhadu povede rozlousknout dřív než bude pozdě.
"Kvádr... a zdá se mi rozpálený jako z pece," hlásím družiníkům svůj objev. Kdoví, jestli nám to k něčemu bude.
Otočím se, dojdu ke kostře a sehnu se pro misku a pohár. Tenhle chudák už to určitě potřebovat nebude. Na vteřinku zaváhám, jestli se snad kvůli tomu něco nestane a pokud ne, dojdu zpět ke kvádru. Cestou mě napadne, že na rozpáleném kameni by se v misce snad i mohlo něco uvařit, ale za prvé není co vařit a za druhé není proč. Dřív než hlad se o náš konec postará něco jiného.

jaja.ujik - 17. června 2012 18:08
jaja.ujik

Když dokončim kouzlo, usměju se, ale je to jen kratičký úsměv, protože mě v další chvíli přemůže oslabení z průběhu kouzlení. Otočim se a opřu se o zeď a hluboce oddychuji. jen letmo zahlídnu Gwarga jak se blíží ke skvrně a s hhrůzou sleduji co se chystá provést. Nemam ale sil, abych něco proved nebo aspoň na něk křikl, tak jen sleduji další dění. V ruce držim svůj vítvor a proklínám Gwarga za to co následovalo po jeho lehkomyslném činu.
doufám že budu mít dost času na nějakej čin nebo že se ten flek ukáže jako přívětivé stvoření a třeba nám osvětlí dění tady, ale to bych chtěl asi moc.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)