Barevná srdce (42 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 157 ⇒|

Jedi CARO - 31. května 2012 16:33
Jedi CARO

"Fúúú... krutý osud potkal tohoto nešťastníka" poviem hladiac na kostru a s rukou položenou na hlavici meča.
"ostaň!" Prikážem Akbarovi a zabránim mu tak aby sa vrhol na hromadu chutných kostí.

preletím očami po misntosti a pustím sa do jej bližšieho preskúmavania,ale ku kostre sa nepribližujem

Pán Jeskyně - 29. května 2012 19:36
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak vstupujete do otevřených dveří, máte pocit, že v místnosti je světlo. Hned vám ale dochází, že to bude jen dojem po pobytu v neobvyklé tmě stávající místnosti.
Světla pochodní tak stačí, aby jste v dálce, poblíž J zdi viděli na podlaze něco světlého, skoro bílého. Proud světla z lucerny, ihned zamířený tím směrem, dopadl na ležící kostru. Nehybná kostra je silným napnutým řetězem připoutána k J stěně. Její natažené paže se téměř dotýkají nevelkých předmětů na podlaze před ní.

Ihned jste se zarazili ve střehu a rychle prohlížíte svoje nové okolí. Vlevo, u SZ rohu místnosti jsou dlaždice podlahy pokryté jakousi skvrnou. Ovál s nepravidelnými okraji má kolem půl sáhu v průměru a tmavou, snad fialovou barvu.
S pohledem upřeným zpět na kostru jste udělali jeden až dva nepatrné ale opatrné krůčky, a pak jako na povel otočili zraky na psa. Ten klidně stojí a možná kupodivu nejeví žádné známky strachu nebo neklidu. Když se znovu zahledíte na kostru, uvědomíte si, co vám připadá neobvyklé.

Z očních důlků nejde zlá rudá zář, typická pro nemrtvé. Není v nich ani klidné bílé světlo jako u kostlivce obsluhujícího u stolu postavy z obrazů. Důlky v lebce jsou tmavé, tak jak by u mrtvé kostry asi měly být.

Do ticha se ozývá jen praskání plamenů pochodní. V soustředění pohlížením na podivný objev jste skoro přeslechli tiché klapnutí zámku. Dveře, které jste předtím ztěžka otevřeli ve dvou, se za vámi nyní samy zavřely.

Pán Jeskyně - 29. května 2012 19:07
Pán jeskyně Máhanaxar

A12: (mapy)
Místnost je obdélná zhruba 12 sáhů široká a dobrých 14 sáhů dlouhá. Strop je vyložen našedlými kamennými dlaždicemi, asi na dvě dlaně velkými čtverci, přibližně čtyři sáhy vysoko nad podlahou. Tu tvoří podobné dlaždice, jen čtverce jsou půlsáhové.
Zdi jsou z hlazených cihel. Jejich tmavohnědá barva zvýrazňuje vyčnívající světlejší desku v zadní části J stěny. Deska vysoká jednu stopu a skoro dvě stopy široká je do zdi zasazena těsně nad polovinou výšky místnosti.

Žádná okna ve zdech nejsou, přesto v místnosti není úplná tma.
Hned ode dveří tak zaujme kostra ležící vzadu na podlaze u J stěny pod místem s deskou. Kostru kolem pasu obepíná obruč upevněná silným řetězem ke kovovému oku. To je zapuštěno do J stěny, jeden sáh nad podlahou, pod světlou deskou. Řetěz je napnutý téměř do přímky. Natažené paže kostry míří do místnosti. Kousek od konečků prstů stojí na podlaze pohár a vedle něj leží nevelká miska.

Čorka - 29. května 2012 18:54
Čorka

Oddechnu si. Nakonec se mé nejchmurnější vize nenaplní a my v téhle místnosti bídně nezhyneme. Možná že až v té další. Zaženu rodící se naději do nejzazšího kouta své duše a jako poslední, a bez komentářů, nakráčím náležitě ostražitě do další místnosti hned v patách mých spoluzatracenců.

Gwarg - 29. května 2012 18:41
Gwarg

Když Tark poodstoupí, pevně sevřu v ruce válečné kladivo a s lampou před sebou projdu otevřenými dveřmi do další místnosti.
"Doufám, že nás tam čeká výčep!" zabručím dychtivě.

jaja.ujik - 28. května 2012 12:20
jaja.ujik

Dobrá práce
řeknu k Elienaii a kejvnu hlavou, po tom co se nám povede pootevřít dveře do další místnosti.
Kousek poodstoupim a čekám, na to tam vkročí Gwarg a hned po něm Danod.
Když tam vlezou tyhle dva, tak to tam už muž taky
pomyslim si a du s malinkym spožděnim za nima do další místnosti. Hned za dveřma v místnosti se zastavim a udělám malej krůček stranou, abych se neplet dalším co pudou za mnou.

Jedi CARO - 28. května 2012 05:07
Jedi CARO

"Dobrá práce" pochválim spoločníkov.
Popoženiem psa a vstúpim do mísnosti za mistrem trpaslíkem.

Gwarg - 27. května 2012 19:42
Gwarg

"Oh.." obdivně kývnu hlavou, "..silná paní, Elienai. Jestli se jednou dostaneme živi a zdrávi z tohoto proklatého hrádku, můžete mě vyzvat na souboj v páce." zazubím se a několikrát zacvičím lucernou v ruce, jako bych posiloval s železnou činkou.

"Drží ty dveře, nebo je musíte stále držet? Mám je vzpříčit? Jinak mě pusťte vpřed, zjistím, jestli tam na nás nečeká nějaké nebezpečí!"

Pán Jeskyně - 27. května 2012 17:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Zvětšující se otvor zůstává tmavý. Přinejmenším poblíž dveří asi není nic, co by se chystalo zaútočit.

Nasvědčuje tomu i klidný postoj Danodova psa.

Pán Jeskyně - 27. května 2012 17:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Sledujete jak Elienai s Tarkem vší silou tlačí do dveří, které se pomaloučku otevírají, kupodivu bez jakéhokoliv zvuku.

Dobře si vzpomínáte na některé z předchozích dveří, které, byť otevírané zcela lehce, vydávaly silný hluk a rámus.
Jakási záhada nepatrná ve srovnání s jinými na tomto podivném místě, Starém Hrádku.

Pán Jeskyně - 27. května 2012 17:27
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Na nástěnku jsem umístil první verzi popisu děje v předchozích místnostech.

Připomínky mi zasílejte, prosím, do pošty.

Gwarg - 23. května 2012 17:28
Gwarg

"Jak je libo.." převezmu lucernu od elfí dívky a ustoupím kousek stranou, aby Tark s Elienai měli dostatek prostoru.

"Možná budeme muset ještě jednou prohledat zbytek místnosti. Třeba jsme ten klíček někde přehlédli."

jaja.ujik - 22. května 2012 20:44
jaja.ujik

Neváhám a hned pomužu Elienaii¨zatlačit vší silou do dveří,
jestli sem sám lehounce pootevřel dveře, je fakt že ve dvou by nám to mohlo jít líp.
V duchu se utvrzuju v jednání a tlačim co mužu.
Jestli s tim nehnem, tak bych zkusil třeba potom strčit něco do tý škvírky,
hlesnu ještě a už jen tlačim.

Čorka - 22. května 2012 17:31
Čorka

"Je tu škvíra," natáhnu ruku s lucernou k trpaslíkovi: "Drž, prosím. My se do nich opřeme oba současně," vyzvu Tarka a taky se hned do dveří vší silou opřu. Otevírají se od nás, to už je mi jasné, jen jsme to asi zkoušeli moc malou silou... No a jestli to nezabere, pustíme k nim někoho silnějšího.

Pán Jeskyně - 22. května 2012 17:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Elenai posvítila lucernou k levé zárubni.
Gwarg, stále s rukou na klice, učinil krok bokem a s ostatními sleduje Elenai a Tarka, jak dveře prohlížejí.

Pán Jeskyně - 22. května 2012 17:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Po Gwar­go­vých slo­vech se nej­pr­ve pod­vě­do­mě do­tkne­te svých kapes, ale ihned si vzpo­me­ne­te, že každý z na­le­ze­ných klíč­ků se v zámku svých dveří sám oto­čil a potom zmi­zel.

Pán Jeskyně - 22. května 2012 16:52
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Pokusím se zpracovat nějaký popis, jak družina procházela předchozí místnosti. Následně bych ho umístil na nástěnku.
Dejte mi čas několik dní. Do konce května (letošního) mohu přislíbit, ale vynasnažím se, aby to bylo dříve.

Gwarg - 21. května 2012 15:28
Gwarg

"U všech Stínů!" zavrčím a otočím se k ostatním. "Hádám, že musíme najít ještě klíček." zachmuřím se a pohlédnu do černé temnoty v místnosti.
"Máte někdo nějaký z předchozích místností? Možná jsou zámky stejné. Zkuste prohledat kapsy!" s tím sám začnu prohlížet své kapsy a vak.

Gwarg - 21. května 2012 15:25
Gwarg

Danod Moross 18. května 2012 16:27
//Jistě pomůže Pán jeskyně.

jaja.ujik - 18. května 2012 19:14
jaja.ujik

// sem natom ještě "hůř?" :D, sem v první místnosti tohoto dobrodružství jako ty

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)