Barevná srdce (43 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 157 ⇒|

Čorka - 18. května 2012 19:04
Čorka

Danod Moross 18. května 2012 16:27
//bohužel nemůžu sloužit, prošla jsem zatím jenom nějaké 3 místnosti...

Jedi CARO - 18. května 2012 16:27
Jedi CARO

//Zdravím,mohol by mi niekto prosím popísať zhruba čo sa našlo a udialo v dalších 10 mistnostiach?Dikes

Pán Jeskyně - 17. května 2012 21:18
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
1.
Do jeskyně přibyla postava:
Danod Moross

Budeme si představovat, že dějově se postava k družině přidala v městě Haraqa, večer před odjezdem na Starý Hrádek.

2.
Do konce týdne budu mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 17. května 2012 21:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg prohlédl, v rámci možností své výšky, celé dveře a pak se soustředil na jejich zámek.

Posléze stiskl kliku a vší silou chvíli tlačil do dveří, načež povolil a s rukou na klice se pootočil k ostatním kolem sebe.

Gwarg - 14. května 2012 19:21
Gwarg

Když se klika náhle znovu objeví, zarazím se a stáhnu ruce zpět.
"Paní Elienai, posviťe prosím pořádně na celé dveře, ať si je lépe prohlédnem." Požádám elfí dívku. "Klika zřejmě nestačí, možná bude třeba ještě i klíč."
Prohlížím důkladně dveře a kování, hledám klíčovou dirku nebo jakýkoliv jiný mechanismus.

Pán Jeskyně - 14. května 2012 17:14
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
V následujících dnech projdu inventáře předchozích postav a mezi vás rozdělím některé přeměty nalezené družinou v předchozích místnostech.

A ano, některé z těchto předmětů jsou potřebné pro další děj. ;-)

Pán Jeskyně - 14. května 2012 17:03
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak Elienai zatáhla za dveře směrem k sobě, ty se nepatrně pohnuly a s klapnutím západky zámku se zavřely.
Elienai odstoupila zpět, pustila kliku a ta zmizela. V příštím okamžiku se však znovu objevila, když se k zámku přiblížily Gwargovy ruce.

Gwarg - 12. května 2012 19:58
Gwarg

"U všech Stínů!" zavrčím. "Mít sebou sekyru, rozštípám ty dveře na třísky!"

"Ukažte, zkusím to s vámi, pane Tarku." přikývnu Tarkovi. S tím zasunu válečné kladivo za opasek, abych měl volné obě ruce. Počkám, až starší muž trochu ustoupí, abychom mohli oba společně zkusit dveře otevřít.

Čorka - 11. května 2012 17:16
Čorka

Zatímco osvětluju dveře a jejich nejbližší okolí kousek po kousku, hlavou mi běží slova, která tu padla.
*... tlačit, strčit... co když?*
Natáhnu ruku, vezmu za kliku a zkusím dveře otevřít k sobě.

jaja.ujik - 10. května 2012 19:50
jaja.ujik

Příde mi, že čim víc tlačim tim hůř ddou dveře otevřít, jakoby za nima nikdo stál a tlačil proti mě stejnou silou co tlačim já. Ale zdá se, že se mi nepatrně dveře pootevřít povedlo.
Podivám se na Elienai.
Prosim tě, mužeš přistoupit s tou lucernou sem a pořádně to tu celé osvítit, kousek po kousku a jestli budeš chtít, tak zkus sama strčit do těch dveří a pak řekneš jakej to má na tebe dojem.
S tim se podivám i po ostatních
pro vás to platí taky, všichni zkuste zatlačit do těch dveří, je jedno jak a pak si řeknem na koho to má jakej dojem a pak snad něco společně vymyslíme.
Ještě jednou z lehka strčim do dveří, ale tentokrát při tom zkusim zvednout kliku, jestli neucejtim, jestli západka zámku bude mít snahu znovu zapadnout nebo ne.

Pán Jeskyně - 10. května 2012 17:59
Pán jeskyně Máhanaxar

Díváte se na Tarka, jak stiskl kliku a zaslechli jste typický zvuk klapnutí zámku. Potom s narůstajícím podivením sledujete Tarka, jak tlačí do dveří čím dál tím víc a přitom se vám zdá, že se dveře vůbec nepohnuly.

Po krátké chvilce se Tark narovnal a s rukou na klice se otočil k vám.

Pán Jeskyně - 10. května 2012 17:45
Pán jeskyně Máhanaxar

Jakmile Naranu ustoupil kousek bokem a spustil ruku, klika znovu zmizela.

Vaší myslí náhle proletěla vzpomínka na místnost s hromadou harampádí. Klika, kterou vám tam donesli skřítkové, se ztrácela podobným způsobem.

Tark s vnitřní jistotou hmátl k zámku na dveřích a zjevivší se kliku uchopil. Pak se nadechl, rázně ji stiskl a zatlačil do dveří.

exploeri - 10. května 2012 13:56
exploeri

// sorry maturita mi šlape na paty takže se nějak nedostavam ke psani

jaja.ujik - 9. května 2012 20:46
jaja.ujik

// Tak když to už konečně dostává nějakej směr k opuštění této proklaté temné jeskyní místnosti, tak se zase zaseknem? Ještě nějakej čas a začnu mít z tý temnoty problémi s očima. :D

jaja.ujik - 7. května 2012 17:29
jaja.ujik

Co se děje Naranuo, proč ty dveře neotevřeš
zeptám se ho a čekám co mi odpoví. Moc dobře to nechápu, další zdržování tadi se mi dost příčí a tak trochu mě to tu štve. Mám chuť jít, odstrčit ho a zkusit sám otevřít dveře, abych zjistil co že se to děle. No moc dlouho ani nečekám, asi tak 20 vteřin a už si to vykročim ke dveřim, lehce poposrtčim Naranua stranou a bez nějakýho váhání beru za kliku a pokusim se otevřít dveře.
Řeknu jen k ostatním než pokus provedu
Běžte radši stranou , aby něco nevilítlo ze dveří, pokud se mi povedou otevřít
, sám si raději taky stoupnu stranou, napočítám rozrušeně do deseti a beru za kliku.

Čorka - 7. května 2012 08:22
Čorka

Stále svítím tam, kam ostatní potřebují. Předčasných výlevů nadšení a přehršle naděje se ale varuji. Pořád jsem ohledně tohoto zpropadeného hrádku pěkně skeptická.
A i kdyby - otevřeme jedny dveře, aby na nás čekaly další a další a další... Kdoví, kolik je tu nastraženo, aby udolaly příliš zvídavé a příliš chamtivé dobrodruhy.
Toto místo svá tajemství a poklady jen tak nevydá.

Gwarg - 6. května 2012 18:54
Gwarg

Nejdřívě bázlivě sleduji proudy záhadného světla, které nás obkopuje. Nervózně se vrtím a ošívám. Kouzla jsem neměl nikdy rád. Nic, co můžete bouchnout po palici a dá to pokoj. Cosi nevysvětlitelného a natolik vzdáleného rozumu a hmatatelnému světu.

Pak se nechápavě dívám na Naranua. "Tak co je? Jde to otevřít? Co?" ptám se podrážděným tónem.

jaja.ujik - 6. května 2012 15:31
jaja.ujik

//Tak zatim sem to vyřešil, sice sem musel použít úplně omezenou grafiku a odpojit jeden HDD, ale zatim nějak maká, ta rychlost :( asi usnu :), mno hlavní je že mužu pokračovat. Jedééém :D

jaja.ujik - 6. května 2012 00:46
jaja.ujik

// tak mam malej problem, muj PC stroj se odporoučel a tak sem nucen omezit svou aktivitu na minimum kdy se dostanu někam k PC, kdyby to šlo PJ vem to tak nějak za mě :) nevim jak dlouho o bude trvat než ho dám dohromady nebo hodim z okna a koupim jinej

Pán Jeskyně - 5. května 2012 08:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Zaslechli jste kovové zvuky, jak Naranu nasadil kliku do zámkového mechanismu.

V příštím okamžiku mezi ním a dveřmi něco zazářilo a k vám ode dveří zamířily proudy malých jiskřiček. Po jednom obklopily proudy vaše postavy.
Znovu, stejně jako s klíčky u několika předchozích dveří, které jste museli odemknout a s klikou v místnosti u skřítků, máte už povědomý pocit, že někdo stojí kousek před vámi a zvolna pomalým vážným pohledem si vás prohlíží.

Po chvilce se jiskřičky náhle stáhly zpět.
Vidíte Naranua, jak se na vás ohlédl, jakoby chtěl něco říct. Potom ale mlčky opět pozvedl ruku ke dveřím a zřejmě znovu zkusil kliku stisknout.

Naranu se pomalu obrátil k vám. Dveře zatím ponechal zavřené.
Jeho slovům o tom, že klika zmizela, nasloucháte trochu nechápavě. Váš údiv podporuje Naranuova ruka pozdvižená ke dveřím. Ukazuje na kliku, kterou dobře vidíte.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)