Barevná srdce (48 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 157 ⇒|

Gwarg - 14. ledna 2012 18:12
Gwarg

Prudce uchopím válečné kladivo, které se mi houpalo pověšené za poutko u pasu, a rozhlížím se nad sebe. Do černé tmy, která nás pohlcuje. Nervózně přešlapuji, špicuju uši ve snaze zachytnout sebemenší zvuk.

"U všeh Stínů!" zavrčím. "Jen aby tady nebyl ještě nějaký sajrajt!"

Pán Jeskyně - 9. ledna 2012 18:26
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark s Gwargem přistoupili k V zdi a po několika rychlých slovech začali prohlížet stěnu směrem k SV rohu místnosti. Jak se snadno dohodli, trpaslík prohlíží pruh od podlahy do jednoho sáhu, tark o krok před ním zkoumá další pruh o sáh výše. Pochodeň drží mezi nimi, aby svítil oběma a žádný z nich si nestínil na svůj pruh.

Na rozdíl od elfčiny lucerny, nastavené na proud silného světla v jednom směru, plamen pochodně je mnohem slabší. Aby jim neunikl žádný kus zdi bez důkladného ohledání, musí se oba pohybovat sotva co noha nohu mine. Prsty přiložené k povrchu stěny pečlivě ohmatávají kámen za kamenem a na každou nepravidelnost oba zkoušejí zatlačit.

Po chvíli se tak oba dostali až do SV rohu aniž by dosáhli nějakého úspěchu. Když tark drcnul do S zdi, náhle si oba vzpomněli na slizovitou bytost, která v SZ rohu pádem shora zaútočila na Elienai. Tark vztyčil pochodeň do výše a oba rychle odskočili. Upírají oči vzhůru do tmy, která někde ve výšce skrývá strop, ale žádné mlaskavé zvuky slyšet nejsou.

Gwarg - 8. ledna 2012 21:18
Gwarg

"Čáry! Tfuj!" zkrabatím nos úšklebkem. Rozhlédnu se kolem a pokrčím bezmocně rameny.

Když Tark pokyne, přikývnu a následuji ho.
Společně prohledáváme stěnu.

jaja.ujik - 8. ledna 2012 08:18
jaja.ujik

//koukám že hrajem dva a PJ :(

jaja.ujik - 8. ledna 2012 08:17
jaja.ujik

Elenai !!!
otočim se směrem k ní ,zakřičím na ni a chvilku čekám
jak to tam vypadá, co všechno si už prohlídla.
Trpaslíka si zatim nevšímám, až po chvilce se otočim k němu a
kouzlo který mě nemělo sklamat mě přímo udivilo svim nezdarem, je tu silná iluze a zatim mě nenapadá, jak to zrušit či jinak přejít. Asi to tu budem muset úplně všechno projít a pořádně prohledat, něco tu určitě bude.
S tim zvedám louč do víše prsou , naznačim na trpaslíka aby šel se mnou a začnu prohledávat stěnu, kde je vchod, zkoušim zmáčknout každej výčnělek a dloubnou do každý jamky, loučí jezdim nahoru a dolu.
Zatraceně, takhle tu budem tejden a pokud nic neoběvíme nebo nás nic nenapadne ,tak tu budem na věky.

Gwarg - 3. ledna 2012 22:27
Gwarg

"U všech Stínů!" zakleji, když dojdu Tarka.

"Kdyby ta zatracená tma šla rozehnat! Kladiva a kovadliny!" bručím a rozhlížím se po ostatních.
"Kde hledat? Vousatá prababo raď.."

Pán Jeskyně - 31. prosince 2011 17:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Podle pohybu světla lucerny usuzujete, že Elienai postupuje podél S zdi nazpět k SZ rohu a zkoumá nyní pruh nad podlahou. Je potichu a světlo se zvolna avšak neustále pohybuje. Asi zatím nic neobjevila.

Pochodeň v tarkově ruce zaprskala. Je to neklamný příznak toho, že už dlouho svítit nevydrží.

Na druhém konci místnosti, kde zůstal Fahir v naprosté tmě, se nic neozývá.

jaja.ujik - 28. prosince 2011 17:54
jaja.ujik

// co je se neraje? :(

Pán Jeskyně - 8. prosince 2011 16:53
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na týden mimo dosah i-netu. Vrátím se nejdříve příští čtvrtek.

Přeji hezké dny.

jaja.ujik - 7. prosince 2011 14:00
jaja.ujik

No ta místnost je vcelku rozlehlá, to bude sranda tu něco najít, kor v tý tmě.
Pokračuju směrem ke dveřím, nebylo to tak daleko a tak k nim dojdu vcelku snadno a rychle, dával sem ale velký pozor na to co nohama potkám a na co šlápnu. Slišim, že se za mnou vydal i Gwarg, počkám až ke mě dojde, otočim se ještě jednou do prostoru a zavolám do prostoru
našli ste něco? ... Něco tu zkusim a dáme se s Gwargem do hledání taky.....
Otočim se směrem ke dveřím a začnu něco mumlat a u toho hejbat rukama.

Gwarg - 5. prosince 2011 20:42
Gwarg

Když mi Tark vytrhne pochodeň, jen pokrčím rameny. Potřebuji si nejdřív řádně upevnit štít na zádech. Nerad bych ho tady v té tmě ztratil. Zároveň potřebuji, abych byl schopný štít rychlým pohybem dostat ze zad do ruky.

Když vše konečně drží tak jak má, obrátím se k Tarkovi, spíše již jen do tmy.
"Dveře jsou přesně tam, kde byly, když jsme sem vlezli." zabručím. "Jen se nám znovu ztratila klika. Kromě klíčku tak musíme hledat i tu!" tentokrát křiknu, aby to pokud možno slyšeli i ostatní.

Pak se pomalým krokem vydám za Tarkem.

Pán Jeskyně - 5. prosince 2011 18:03
Pán jeskyně Máhanaxar

Když se do místnosti ozvalo hlasité háálóó, překvapením jste sebou trhli.
Podle dalšího hulákání odhadujete, že tark provádí nějaký záhadný pokus, jehož smysl vám prozatím uniká.

jaja.ujik - 2. prosince 2011 15:54
jaja.ujik

Už mě nebaví čekat na Gwarga až se pohne, vytrhnu mu z ruky louč
tak když se ti nechce, tak tu počkej nebo běž za Elineaií, nemam čas tady jen tak stát a čekat na smrt.
S tim se dám do pomalé chůze smětem odkud sem viděl přicházet Gwarga.
Doufám že ty dveře najdu rychle, jinak tu budu asi pěkně dlouho bloudit.
Louč nemá smysl držet nahoře, protože neni stejně nic vidět a tak ji držim šikmo dolu k podlaze a koukám na ní, třeba se mi poštěstí něco oběvit po cestě.
V průběhu pochodu tmou jen tak ze zvědavosti zavolám na ostatní
tak co, už ste něco oběvili ?!
Pak mě napadne zajímavá věc, jak zjistit která stěna je asi tak daleko od bodu kde stojim.
Zastavim se a vim že Elienai je u S stěny,
jestli tu sou takový dokonalí iluze jako je drak, třeba i prostor okolo nás je jen iluze
a s tou myšlenkou si dám ruce k puse, zastavim se a jako do hlásný trouby zakřičim směrem na S stěnu
háálóó
a poslouchám až uslišim ozvěnu a v duchu si počítám. Pak se otočim na V stěnu a udělám po chvilce uplně totéž, takhle to po chvilce opakuju i na J stěnu a Z stěnu. Pak trochu i bláhově sa zaklonim a zakřičim i směrem ke stropu. Když tohle všechno proběhne dedukuju z výsledku počítání, jak to asi je.

Pán Jeskyně - 1. prosince 2011 17:13
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark a Gwarg stále stojí uprostřed místnosti, kde se mihotá plamen jejich pochodně.

Fahira, který zůstal u Z zdi, teď vůbec není ve tmě vidět. Zkusil natáhnout ruku a pak ji pomalu pokrčoval. Avšak teprve když držel rozevřenou dlaň těsně před obličejem, rozeznal proti slabému světlu Gwargovy pochodně a vzdálené lucerně Elienai tmavé obrysy svých roztažených prstů.

Čorka - 30. listopadu 2011 19:35
Čorka

*Zatracená tma!*
Na chvíli se zastavím, abych zavřela tři postranice na lucerně a kužel světla se tak soustředil přesně tam kam chci. Otočím se a vracím se zpět úplně stejnou cestou, kterou jsem teď prošla, jen v silnějším světle zkoumám vzdálenější kouty. Tak nějak vůbec nevěřím, že něco tímhle způsobem objevím, ale jen tak stát a čekat na konec mě děsí.

jaja.ujik - 29. listopadu 2011 18:34
jaja.ujik

V tichu místnosti jsou slyšet jen elfčiny kroky, sykavé plápolání pochodně a naše slova.
Je to divný pocit, bejt uprostřed místnosti, kde jen nepatrně svítí louč Gearga a kdesi v dáli lucerna Elienai.
Přešlápnu si nervozně, protože pořád čekám na to, až mě Gwarg dovede ke dveřim. Po tmě se mi tam nechce a pochybuju, že mi dá louč a sám zůstane po tmě kdesi v prostoru. Zaklonim hlavu a bez jakýhokoli důvodu se podivám nahoru do tmy do stropu, pak se rozhlídnu kolem, nohou šourám po zemi a špičkou při tom opisuju kolečko.
Já si tu snad začnu procvičovat ohniví kouzlo, sice mě vyčerpá, ale opakování matka moudrosti.

Pán Jeskyně - 29. listopadu 2011 18:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Fahir sleduje Elienai, jak se přiblížila k S zdi, natočila se na V a během pomalé chůze pečlivě prohlíží na stěně různá místa, která si postupně ozařuje silným světelným kuželem z lucerny. Sám tak zůstal vlastně ve tmě.

Tark a Gwarg stojí přibližně uprostřed místnosti. Jejich pozici spíše jen naznačuje mihotavý plamen pochodně v Gwargově ruce.

V tichu místnosti jsou slyšet jen elfčiny kroky, sykavé plápolání pochodně a vaše slova.

Čorka - 26. listopadu 2011 19:03
Čorka

Pokrčím bezradně rameny. Žádný klíč nemám a pochybuji, že někdo z nás je na tom stejně.
*To zase musíme hledat nějaký klíč? A v týhle tmě?*
Povzdechnu si.
"Myslím, že..." začnu, ale nedokončím. Ať si hledají u dveří, ať je zkusí páčit, kouzlit či co vlastně chtějí dělat. Beztak ten zatracený klíč bude potřeba.
Znovu si povzdechnu a v rohu, kde nás začal otravovat ten slizácký hnus, začnu důkladně, opravdu důkladně, hledat. Na zemi i na zdech (pokračuju dál po severní zdi) kam až dosáhne světlo lucerny.

jaja.ujik - 25. listopadu 2011 18:07
jaja.ujik

Já mám nápad, nevym jestli se mi to povede, ale jistá možnost tu je.
Skoro až vykřiknu, při myšlence na možnost na kterou sem uplně v tom zmatku zapoměl.
sem zvědavej, jak se budou tvářit, jestli se to povede.
Chytnu Gwargova za ruku a zeptám se ho
kde přesně sou ty dveře, prosim tě, odveď mě k nim, nejspíš sem schopnej nás z toho dostat, tedy pokud se mi to povede.
Nechci mu dát zase pocit 100% jistoty, protože následné sklamání by mohlo mít fatální následky.

Pán Jeskyně - 25. listopadu 2011 15:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwargova otázka jako by do vás udeřila.

Zdá se, že ani z této místnosti se bez hledání klíče nebo kliky
... nebo možná obojího ...
jen tak nedostanete.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)