Barevná srdce (49 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 157 ⇒|

Gwarg - 14. listopadu 2011 16:12
Gwarg

"Tak má někdo nějaký klíč?" znovu se zeptám. Přešlápnu si a rozhlížím se kolem. Přitom si znovu upevním štít na záda. V ruce si nechám pochodeň a válečné kladivo.

Pán Jeskyně - 4. listopadu 2011 19:37
Pán jeskyně Máhanaxar

Po tarkových prvních dvou krocích se jeho postava téměř ztratila ve tmě. Sledujete jenom její nejasný obrys na pozadí slabé záře Gwargovy pochodně, která se po chvíli začala pohybovat zpět k vám.

Někde uprostřed místnosti se tarkův obrys a za ním zvolna se blížící plamen pochodně zastavily. V nastalém tichu tak docela dobře slyšíte Gwargova slova.

Gwarg - 4. listopadu 2011 12:41
Gwarg

"Hmrrr..." ozve se ze tmy moje zamručení. "U všech Stínů!" zakleji, jak mám ve zvyku. Zde v temné komnatě, stěží osvětlované naší lucernou a loučemi, nabývají má slova skutečného významu.
"Dveře tu pořád jsou. Ale klika zas zmizela. Čáry a kouzla! Tfuj!" zabručím podrážděně. "Kovadliny a kladiva!"

Pomalými kroky se vracím k ostatním, jako by hustá tma tížila a snažila se nás sevřít víc a víc do svých černých spárů.
"Zůstal nám vlastně nějaký klíček? Nebo ho budeme muset zkusit najít tu?" zeptám se.

jaja.ujik - 3. listopadu 2011 19:16
jaja.ujik

Moc dlouho nečekám a pomalu vyrážim za Gwargem, v týhle tmě neni radno zůstávat bez světla.
Při tom jak du pomalu za nim na něj povidám
máš tam něco Gwargu? Nebo proč si se zastavil.
Potom se na chvilku otočim za sebe, co dělaj asi ostatní, při tom i naslouchám, aby mi neušel jakejkoli podivnej zvuk cokoli naznačující.
Opět se otočim směrem ke Gwargovi a vyrazim, ruce mam natažený před sebou a kroutim se ze strany na stranu, přeci jen je tu třeba nějaká překážka, do který bych moh narazit nebo si ji prostě nevšimnout.
Tak co Gwargu je tam něco?
Opět zavolám, zastavim se na chvilku a tiše naslouchám.

Pán Jeskyně - 29. října 2011 11:26
Pán jeskyně Máhanaxar

Vy ostatní jste se otočili a díváte se na trpaslíka, který podél S zdi zamířil zpět. Jak Elienai drží lucernu volně v ruce, míří soustředěný kužel jejího světla na S stěnu a kousek nad podlahou tam vykresluje světlý ovál. Bez dalšího světla vy sami jste nyní téměř ve tmě. Na druhou stranu tak ale můžete na Gwarga lépe vidět.
Sledujete, jak se nejprve jeho postava a pak i plamen jeho pochodně ztrácejí v té divné tmě. Po chvíli už jen nevelká pohybující se záře dává vědět, že trpaslík jde dál.
Potom zvuk jeho kroků utichl a zář jeho pochodně se přestala pohybovat.

Možná Gwarg došel ke dveřím.

Gwarg - 27. října 2011 15:25
Gwarg

"U všech Stínů!" znovu zakleji. "Zkoušel už někdo otevřít dveře? Nebo se v té tmě ztratily?" rozhlédnu se tázavě po ostatních, některé jen stěží vidím ve tmě, spíše tuším pohybující se siluety. Pak se pokusím zorientovat a vykročím ke dveřím, kterými jsme sem vešli. Zkusím je otevřít a zjistit, jestli přeci jenom musíme hledat nějaký klíč.

Pán Jeskyně - 25. října 2011 17:42
Pán jeskyně Máhanaxar

Poslední proužky rychle slábnoucího řídkého dýmu ze spáleného oleje a zbytků skvrny stoupají svisle vzhůru. Ve světle lucerny vidíte, jak bez sebemenšího pohybu někam do strany, hnané nějakým průvanem, dobrý sáh pod stropem mizí rozplynutím v okolním vzduchu. Naděje, že ukáží nějaký další východ z místnosti, tak zcela zaniká.

Se zakloněnými hlavami a pohledy upřenými na strop si uvědomujete další věc.
Vaše oči, které se nakrátko přizpůsobily velké záři plamenů hořícího oleje, dohlédnou teď až na strop, který byl předtím zcela ukrytý ve tmě. Lucerna upravená přiklopením tří postranic tak, aby svítila, byť silně, jen do jednoho směru, tak asi přemáhá v nevelkém prostoru nad vámi divnou tmu panující v této místnosti, ale k osvětlení vašeho okolí vlastně nepřispívá.

Pochodeň v Gwargově ruce a na podlaze dřevená tyč (zbytek první pochodně), která se vznítila v plamenech oleje, tak nyní sotva osvětlují malé místo v SZ rohu, kde stojíte. Celý zbytek místnosti i stropu nad ním jsou utopené v naprosté tmě.

Pán Jeskyně - 25. října 2011 17:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Kousky rozpadlé spáleniny nijak nereagují ani na přiblížený plamen pochodně ani na šťouchání trpaslíkovy boty. Síla ohně evidentně zvítězila nad odolností slizovité skvrny.

Elienai zaujatá prohlížením zbytků možná jen přeslechla Gwargova slova. Nicméně si pochodeň nevzala a nyní oběma rukama natáčí lucernu, aby světelný kužel dopadal na S zeď, kam se skvrna zřejmě snažila vylézt. Když lucernu nakloní, opatrně aby olej z její nádobky nevytekl, kužel dopadne na strop u SZ rohu místnosti.
Při pohledu na ozářené místo se vám zdá, že část má tmavší odstín. Tam asi slizovitá skvrna čekala, až se pod ní někdo zastaví, aby na něho spadla.

jaja.ujik - 25. října 2011 12:53
jaja.ujik

Sakryš, to sme měli ale kus štěstí, že to chytlo když byla ještě v uctivý vzdálenosti, jinak by nás to asi slušně ožahlo.
Lehce se zasměju a koulám na zbytky, pak pozoruju Gwarga jak se ještě ujišťuje, jestli je vše pořádně dokonáno a když vydim že je, začnu se pomalu rozhlížet po prostoru.
Kouř z dohořelé skvrny zvolna stoupá ke stropu.
Jestli je tady někde ještě nějakej východ, mohli by sme to poznat pohybem dýmu, jistě by tu byl i nějakej ten slabounkej průvánek.
s touhle myšlenkou zbystřim a řeknu.
Něco mě napadlo
a řeknu nahlas svou myšlenku
Jestli je tady někde ještě nějakej východ, mohli by sme to poznat pohybem dýmu, jistě by tu byl i nějakej ten slabounkej průvánek.
Přijdu k držiteli louče
Zvedni tu louč tak abys viděl ten kouř po ohni a sleduj, jestli nemá nějakej směr proudění, pokud jo, musíme zjistit odkud a kam se pohybuje a to bude naše cesta ven.
Pak už jen čekám a bedlivě sleduji.

Gwarg - 25. října 2011 09:22
Gwarg

Jak začnou plameny sílit, uskočím vzad. S pochmurným výrazem ve tváři sleduji zmítající se skvrnu. Když oheň dohoří a skvrna se rozpadne na několik kousků, zavrtím hlavou. "U všech Stínů! PFrrr.." odfknu si. "To teda bylo. Podivná věc. Fíííí.." znovu zakroutím hlavou.
Pak popojdu blíže a nad jedním z kousků pomalu zamávám pochodní. Když se nic neděje, natáhnu pochodeň blíže. Nakonec zkusím do kousku ťuknout špičkou své boty. Pokud se zdá, že nám nebezpečí již nehrozí (Hrozilo nám vůbec někdy?), otočím se k elfí dívce. "Tak a je to. Tady máš svoji pochodeň. Na."

Čorka - 24. října 2011 21:00
Čorka

"Juhuuu!" zcela upřímně zajásám. Je to pryč!
Přejdu blíž a ve světle lucerny si vteřinku spálené pozůstatky prohlížím. To, že se to povedlo až trpošovi, mlčky přejdu.
"Tak, teď ty dveře." Je to pobídka pro ostatní, aby se taky trochu snažili. Zvednu lucernu co nejvýš nad hlavu a zkoumám místo na zdi (potažmo i na stropě, pokud tam světlo dopadá), odkud předpokládám, že ten hnus spadl. Nevzal se tu přeci jen tak, že. Odněkud to vylezlo a já hledám to místo.

Pán Jeskyně - 24. října 2011 17:52
Pán jeskyně Máhanaxar

Pod hořící hlavicí pochodně začaly vyrážet z několika menších olejových kapek na podlaze nevelké plamínky. Jak ale plamínků a vznícených kapek přibývalo, jejich teplo rostlo.
Potom vzplál jeden z cákanců na skvrně, vedle něho další a najednou zahučely plameny na všech místech, kam se olej rozstříkl. Z cákanců na podlaze a na stěně vzniklo hořící pouto, které sevřelo skvrnu ze všech stran. Její otřesy přešly do zběsilého zmítání celé té bytosti, ale vidíte, že prudký pohyb nyní jen napomáhá hoření oleje na jejím povrchu.

Na okamžik máte pocit, že jste zaslechli výkřik. V další chvíli už vnímáte něco jako řev z velké bolesti, přesto vaše uši slyší jenom hukot plamenů.

Po chvíli se zmítání skvrny zpomalilo, pak ustalo a zklidněné plameny se zvedly do výšky. Potom zvolna začaly klesat, jak ubývalo dosud nespáleného oleje. Mezi slábnoucími plameny vidíte, že skvrna ztmavla a přes nyní černohnědý povrch se rozprostřelo několik světlých klikatých čar. Pak váš pocit něčího řevu zmizel, ozvalo se křupnutí a cela skvrna se podle těch čar rozpadla na několik menších kusů, podobných střepům rozbité kameniny.

Pán Jeskyně - 24. října 2011 15:40
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
V naší jeskyni je nová postava: tark

Jako dříve na ni pohlížejme tak, že se připojila ve městě Haraqa, večer před odjezdem na Starý Hrádek.
Dosavadními boji prošla bez zranění.

[FAST]NAVi - 20. října 2011 16:03
[FAST]NAVi

Blázni! pomyslím si a ze vzdálenosti několika kroků pozoruji dění u stěny. Stále jsem pevně rozhodnut jít hledat další dveře, jen hlavně co nejdále, od té skvrny. Očima chvílema mířím ke stropu, zda neuvidím nějakou další podivnost. "Každopádně už něco dělejte," poznamenám již trochu zbytečně, neboť Gwarg právě začíná svůj pomalý výpad.

Gwarg - 20. října 2011 09:00
Gwarg

"Netušil jsem, že jsou mezi špičatými ušisky i trochu moudré hlavy!" zabručím rýpavě pod vousiska, když beru od Elienai pochodeň.

Louč pevně uchopím, přikrčím se za svůj štít a opatrně vykročím ke skvrně.

Pán Jeskyně - 19. října 2011 18:22
Pán jeskyně Máhanaxar

Zdá se, že skvrna si vašeho dohadování nevšímá. I nadále zůstává na místě a stále se rychle otřásá.

Jak Elienai přejíždí světelným kuželem, soustředěným čočkou na lucerně, po povrchu skvrny, znovu jste několikrát zahledli, jak se z ní vznesl nepatrný mlžný proužek a rozptýlil se ve vzduchu.

Gwarg sevřel pochodeň a na chvíli ji podržel před sebou. Plamen se zklidnil a opět začal normálně zářit.

Čorka - 18. října 2011 21:52
Čorka

Odfrknu si.
*Trpaslík! Pche!*
Rázně mu podám pochodeň, až se plamen zachvěje.
"Jestli..." začnu výhružně, ale větu nedokončím.
Jen zaujatě sleduji jak si pan chytrý poradí.

Gwarg - 18. října 2011 19:44
Gwarg

Podrážděně zafuním a nervózně si odfkrnu. Snad i rudnu v buclaté tváři, ale těžko říci. Možná to je nyní způsobené jen odleskem plápolající lampy a pochodně. A trpaslík byl už předtím většinu času brunátný ve tvářích a na nose. Přeci jenom si často rád dopřává piva.

"Nebuď hloupá, děvče!" zabručím. "Když už jsme to polili olejem, tak to snad zapálíme! Dej mi tu louči a já to zapálím. Pak si s tím dělej co chceš!" skoro zavrčím.

[FAST]NAVi - 15. října 2011 18:45
[FAST]NAVi

Sleduji dění před sebou a na klidu mi zrovna nepřidá. Dokonce se neudržím a znechucen pohledem na tu hroznou věc se otočím a kráčím nazdařbůh do tmy. "Podle mě byste to měli nechat na pokoji. Jeden z vás to může hlídat a ostatní by měli hledat cestu pryč. Klidně se tu hádejte, já jdu raději o kousek dál," pronesu trochu rozčileně. Na jednu stranu chci být odsud co nejdále, na druhou stranu se však bojím, aby tady takových věcí nebylo více a tak se po prvních krocích zastavím a ohlédnu se na ostatní.

Čorka - 15. října 2011 14:42
Čorka

"Vždyť jsi viděl! Ani to nehoří," oponuju naštvaně. "Teď to má dost práce samo se sebou, místo toho plkání bysme měli najít dveře. Dřív než se to vzpamatuje a začne otravovat," dál hájím naše světlo. Oleje za chvíli dojdou a mi tu pochcípeme po tmě. Brrrr!
Stojím dost daleko od skvrny a veškerou svou pozornost obrátím k ní. Marcusův návrh se zdá dobrý. Třeba se to opravdu pohne k nějakému východu, který nám zatím uniká.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)