Barevná srdce (45 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 157 ⇒|

exploeri - 3. dubna 2012 20:44
exploeri

přes veškerá očekávání záhadný předmět nevybuchl, ani jsme neumřely drastickou smrtí. Okamžitě přijdu blíže nálezu a zvědavě koukám copatotu máme jestli to není nic, co by nás chtělo zničit, zabít, ovládnout, tak to hoši vemte na světlo, avšak buďte ve střehu ! Síly temnot se mnohdy zdají býti ne-nebezpečné a v zápětí vám podříznou krk ! upozorním své kolegy.

Gwarg - 3. dubna 2012 19:10
Gwarg

"U všech Stínů! Co to je?" zavrčím podezíravě.
"Pane Tarku, blíž s tou pochodní. Podíváme se, jestli tam něco číhá." ukazuji staršímu muži, aby pořádně osvětlil odhalený otvor. Mezitím jsem již otočil válečné kladivo a pevně ho třímám v ruce.

jaja.ujik - 2. dubna 2012 09:38
jaja.ujik

// Omlouvám se za nečinost, neměl sem přístup k internetu , dík PJ za záskok :)

jaja.ujik - 2. dubna 2012 09:38
jaja.ujik

// Omlouvám se za nečinost, neměl sem přístup k internetu , dík PJ za záskok :)

Pán Jeskyně - 1. dubna 2012 16:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark se sehnul a zapřel spodní konec pochodně do důlku v kameni. Podobně udělal trpaslík s toporem svého kladiva a pak na jeho pokyn oba současně zatlačili.
Zaslechli jste několik tichých klapnutí, jako když kámen ťukne o kámen nebo o kus tvrdého vyschlého dřeva.

Vzápětí se celý povrch kamene pohnul vzad. Kamenná deska nejprve zajela do stěny o dobrý palec a potom se celá zaklopila vzhůru. Odkryla tak dutinu nejméně tři stopy hlubokou. Ve světle Tarkovy pochodně je vzadu v dutině vidět něco jako nějaká velká deska.

Gwarg - 30. března 2012 12:43
Gwarg

"Až jsem přijde paní Elienai, můžeme pochodně zkusit uhasit a svítit již jen lampou." souhlasím s Naranem.

"Asi nám nezbyde, než to zkusit otevřít. Jenom tak se dozvíme, co to skrývá." pokrčím rameny. "Pane Tarku, zkusíte zatlačit na této straně a já na druhé. Co říkáte?" podívám se na staršího muže.
Zatím si připravím válečné kladivo topůrkem vpřed a přesunu se blíže k levé straně kamene, připraven zatlačit na důlek.

exploeri - 29. března 2012 19:19
exploeri

Sleduji co mí druzi nalezli a pak upozorním opatrně přátelé, nikdy nevíme, jaká nebezpečenství může tento tajemný nález skrývat ! a jen tak mimochodem. Podívám se na zbytečně moc zdrojů světla Co jsem říkal s tim světlem ?. Sakra timhle tempem tady zachvíli neuvidíme na krok, i kdyby nám armagedon ozařoval cestu.. A radši ustoupím tak, abych nebyl naproti nálezu.

Pán Jeskyně - 29. března 2012 17:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark stojící těsně vedle Gwarga trochu sklonil svoji pochodeň.
Vidíte tak na konci J zdi u JZ rohu, že ve stěně těsně u podlahy je obdélný kámen, má dobrou stopu na výšku a přes jeden sáh na délku.

Trpaslík ukazuje Tarkovi na jakési místo na tomto kameni.

Gwarg - 27. března 2012 19:40
Gwarg

"Blíž s tím světlem, pane Tarku." ukazuji Tarkovi, aby se více přiblížil s pochodní.

"Podívejte se. Tenhle kámen." ukazuji na obdélníkový kámen u podlahy, asi stopu vysoký a dobrý sáh dlouhý. "Vidíte ty kraje? Zase ty důlky. Myslím, že jsme něco našli. Zkusíme to otevřít?"

jaja.ujik - 26. března 2012 23:32
jaja.ujik

Co jsi našel
přistoupim ke Gwargowi blíž a s loučí se přiblížim k místu, kam asi tak může hledět.
Bedlivě prohlížim každej kousek a loučí pomalu přejíždim sem a tam.
Koutkem oka se porozhlídnu okolo, jesli neuvidim ještě někoho.
Chtělo by to se někde sejít a pořádně prodebatit možnosti a další postup, až se k někomu dostanu, musim mu to říct a nebo to vyřešim jinak.
Na chvilku se narovnám
Gwargu, jen chvilinku strpení, hned zas budu svítit
řeknu ještě ke společníkovi a pak hlasitě zavolám do místnosti
tak jak ste na tom vy ostatní, nedáme někde sraz a neprodebatíme další postup a možnosti? Takhle tu budem asi dost dlouho !!!!.
Na chvilku se odmlčim a naslouchám, jestli někdo zareaguje a odpoví. Po chvíli se opět vrátim ke svícení Gwargovi, ale pořád bedlivě naslouchám jestli se někdo ze skupiny neozve.

Pán Jeskyně - 26. března 2012 18:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Došli jste až k JZ rohu místnosti. Tam se najednou Gwarg zarazil a skloněný téměř k podlaze něco bedlivě prohlíží.

Pán Jeskyně - 26. března 2012 18:25
Pán jeskyně Máhanaxar

Podobně jako V stěnu hledáte i podél J zdi. Trpaslík prohlíží pruh nad podlahou, Tark s pochodní hledí o kousek výše.
Za vámi jdou Naranu s Belmorgem. Ten drží pochodeň pozvednutou nad hlavu a s Naranuem prohlížejí kameny do zhruba dvou sáhů nad podlahou.
Elienai s lucernou také míří k JZ rohu.

Gwarg - 25. března 2012 11:36
Gwarg

"Pane Tarku, pojďte sem s tou pochodní." mávám na Tarka a ukazuji na směr podél jižní stěny, i když má gesta zřejmě v šeru ani nevidí.
"Prohlédneme tuhle další stěnu a pokud paní Elienai také pokračuje, měli bychom se sejít u západní zdi. Jestliže nic nenaleznem, budeme se moci společně poradit, co dál."

Čekám na společníka, až popojde blíže, a pak se pustíme do průzkumu.

jaja.ujik - 24. března 2012 13:49
jaja.ujik

// :) než já něco napíšu, tak se to už stane :D, jo jen dotaz, nebylo by pro ulehčení představi, dělat mapku místnosti vždy po nějaké zběžné rekapitulaci? Dost by to pomohlo při dalším průzkumu. Takhle musí člověk, dokola číst přízpěvky dříve napsaný a bádat kde se co vlastně stalo.
Ale to je jen názor.

jaja.ujik - 24. března 2012 13:45
jaja.ujik

//Co se týče mě, nějak mi nevadí způsob téhle hry, ale bohužel její časová náročnost.
Techničtější podání beru, ale kdyby se to dalo častějš shrnout , jak že sme na tom a když tak jak tu už PJ a jiní naznačili, podle jednotlivích příspěvků, nenásilná šeptem podaná rada, indície tehdy, mělo by dojít na patovou situaci, že hráč začne tápat delší dobu a nebo třeba radši přestane hrát, protože si neví rady. Bohužel pro hru tzady taky neni dobrý, že hráči nekomunikují mezi sebou a tim se strácej drahocené informace o prostředí okolo nich na které přišel třeba jinej hráč.
Jinak už jen čekám na pokračování, celkové shrnutí celé situace a konečné nalezení řešení, jak z týhle místnosti ven. :)

Pán Jeskyně - 24. března 2012 13:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Elienai s lucernou stojí v SZ rohu vedle zbytků spáleného slizu.
Zbytek družiny došel kousek od JV rohu. Tark a Belmorg svítí každý jednou pochodní. Naranu, po svém pokusu u Z zdi, nese svoji pochodeň nezapálenou.

Vaše zraky se snaží proniknout tmou, ale co je nad vašimi hlavami na stropě skrytém vysoko ve tmě, to si můžete jenom představovat.

Podobně vám vaše fantazie nabízí obrazy J stěny.

Pán Jeskyně - 24. března 2012 13:33
Pán jeskyně Máhanaxar

situace v místnosti:

Elienai prohledala S stěnu od podlahy do výšky nejméně dvou sáhů. Nenašla žádnou zjevnou schránu, ale je si jistá, že ani žádnou skrýš nepřehlédla.
Tark zkusil otevřít dveře kouzlem, ale neuspěl, potom s Gwargem prohledali V stěnu v podobné výši. Kousek na J ode dveří objevili dvě skrýše, ne nějak moc zamaskované. V žádné z nich klika nebyla.
Z stěnu jste prohlédli jen zběžně a částečně, byli jste vyrušeni útokem slizu na elfku a následným bojem.
Větší část podlahy, snad kromě pruhu podél J zdi, jste více méně kontrolovali po cestě ode dveří k Z zdi a zpět ke dveřím. Nepostřehli jste žádné místo, které by stálo za bližší zkoumání a shodujete se na tom, že podlaha žádné tajemství neukrývá.
Podle zkušenosti z předchozích místností odhadujete, že ve vyšších částech zdí zřejmě také žádné úkryty nejsou.

Vzhledem k neobvyklé tmě nedosahuje světlo pochodní ke stropu. Kromě SZ rohu, odkud zaútočil sliz, tak vlastně nevíte, jak to na stropě vypadá.

Gwarg - 22. března 2012 20:37
Gwarg

Zdravím,

prosím tedy o shrnutí, co vše jsme prohledali, abychom se vrhli na zbývající místa.

Co jsem sám zpětně prošel, tak tu máme dveře bez kliky, pouze s klíčovou dirkou. Podařilo se nám spálit jakousi slizovou skvrnu. Okolní tma houste zřejmě tím víc, čím víc se ji snažíme rozehnat světlem pochodní. Lampa zřejmě funguje na osvětlení lépe.
Naranu si myslí, že v místnosti je jakýsi duch, který požírá světlo.

Zřejmě nám nezbývá než prohledat zbytek místnosti. Možná přijít na to, jak se zbavit temného ducha...

exploeri - 22. března 2012 15:59
exploeri

// souhlasim s belmorgem někteří hráči možná ocení podrobnosti, ale pak hra trpí zpomalením.
taky se chytnu toho té tvé zprávy 16.3 přesněji konce : Tvá zábava, stejně jako zábava nás všeh je na místě 1. Akorát se bavíš jiným způsobem, my prožíváme vzrušení, napětí atp. při událostech, a ty se bavíš myšlenkami : Když udělají tohle stane se tamto nooo jakpak se z toho asi vylížou muhehehhe.
Dále:
Ta pasáž s tím že někdo řekne prohledám celou místnot a pak tohle a tamto. No když hned na druhém kroku spustí past a prošpikují ho šipky z pasti tak jednoduše napíšeš:
1) šepot hráči: Sotva si vykročil zaslechneš cvaknutí jakého si mechanizmu, tušíš co to pro tebe znamená, náhle svist šipek a ve svém těle na velice nepříjemných místech cítíš bodání, svalíš se na zem neschopen přes bolest pohybu.
všem : JondaTonda ( jméno hráče) se po 2 krocích do místnosti s kňučením svalil k zemi.
A je to ;). Já sice moc nikdy nedával na pasti ( hody) moc ale když uvážíme že někdo se rozhodl prohledat místnost a hned spustil past tak pravděpodobně pasti sotva uhnul.

ps. malá rada dlouholetého hráče/pj je dobré zkracovat nudné pasáže, kde se toho nic moc nestane.
Pss. tak fajn asi sme si vše ujasnily tak možná promazat spam a zkusit se vyhrabat z jádra probl... tedy místnosti :D

sinal - 21. března 2012 14:50
sinal

// raději rychlou zábavnou nepřesnou hru než zbytečně podrobnou a nudnou

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)