Barevná srdce (82 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 17. dubna 2008 16:26
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg rozhrábl hromádku do slabé nízké vrstvy. Je tak dobře poznat, že se v prachu nic neskrývá. Kousek vedle leží kostlivcův široký meč.
Otáčíte se k Farinovi, který prohlíží díru po kameni.

Trill - 16. dubna 2008 22:52
Trill

"Hmnm, zaujímavé. Aké runy sme zatial objavili? Runa A, teraz D.. A čo by mohli znamenať?" Premýšlam nad významom rún, štekanie Darka upozorňujúce na nejaký nález zatial ignorujem..

Gwarg - 16. dubna 2008 21:11
Gwarg

Když vidím, že nebezpečí pominulo, a že se Farin postará o zraněného trpaslíka, popojdu blíže k hromádce prachu, která zbyla z kostlivce, a špičkou kožené boty ji prohrábnu. Pak si odplivnu a zamračeně zabručím:"Chátra...".

Gangalaguna - 16. dubna 2008 20:23
Gangalaguna

Zamyšleně se koukám na runu na stropě. "Co vůbec můžou znamenat. Opakovala se nějaká? Měli bysme si je začít značit. Třeba budou mít nějaký význam." Pak už se podívám co to očuchává pes na zemi. "Cos to našel? Kostičku?", pronesu, aniž bych věřil, že by kvůli něčemu takovému štěkal.

Heell - 16. dubna 2008 19:45
Heell

Velký Farin 15. dubna 2008 21:32
" jsem v pořádku, jen to trochu štípe .. aghrrhuhh .. děkuju za mast " stlačim zuby bolestí ale nedávám to znát tak moc pak si vezmu od Farina mast namažu si ránu a vrátim mu jí ..
" Hehe, ale že to dostal co .. Hehe "
* Vyběhl jsem dřív než jsem si mohl všimnout , že někdo střílí .. pche .. *

Leaff 15. dubna 2008 23:05
" tzo nemůžeš vědět, nejlepší útok je náhlí a agresivní .. Ale chápu, že to byla asoi hloupost "

Pán Jeskyně - 16. dubna 2008 18:06
Pán jeskyně Máhanaxar

Jdete k Farinovi a Grahamovi a ostražitě se rozhlížíte.
Mezitím hobit rozsvítil lucernu a s přední postranicí odklopenou míří kuželem světla kolem sebe. Když posvítí nahoru pod strop, je ve světle vidět starodávný tvar runy D. Zastavíte se v hloučku a upíráte pohled vzhůru. Přestože Farinova lucerna jasně ozařuje místo, kam dopadá její světlo, nevidíte na žádném dalším kameni ve zdi ani ve stropě nic jiného neobvyklého.

Zatímco slovy popisujete pro Loren nález runy, ozve se Darkovo štěknutí. Pes stojí vedle hromádky prachu a čichá k nevelké díře po kameni, vyloupnutém z podlahy při dopadu kostlivcova meče.

Pán Jeskyně - 16. dubna 2008 17:50
Pán jeskyně Máhanaxar

Když Farin vidí, že Graham si pravou rukou stlačuje ránu, sám otevře krabičku. Do vzduchu se okamžitě vznese povědomá vůně bylinek a rychle se rozšíří až k vám. S potěšením se několikrát nadechnete.
Zatím si Farin otře koneček prstu o lem šatů a nanese trochu masti podél okraje rány. Přesto, že nabral jen nepatrně, krvácení okamžitě ustane a rána se začne zacelovat. Chvíli udiveněně kouká, potom přidá ještě trochu masti a krabičku pečlivě uzavře. Když ji vrací do vaku, dělá to zvlášť opatrně.

Gangalaguna - 16. dubna 2008 17:41
Gangalaguna

Podávám mast trpalíkovi, aby si mohl po ošetření rány ji potřít. "Snad zabere."

Pak odepnu lucernu a znovu ji zapálím, abych pořádně viděl do nově objevené části místností. Nejdřív přejedu postupně po stěnách a pak opatrně namířím nahou, abych znovu viděl runu, co jsme viděli na stropě.

Trill - 16. dubna 2008 01:41
Trill

"Pán Leaff má pravdu, majster Graham.. Vaša strata by pre nás bola istotne citelná. Nemôžeme vedieť ako dlho sa tu zdržíme, ani čo nás tu ešte stretne a preto by sme mali veci riešiť pokial možno s chladnou hlavou.." ..urobím niekoľko krokov vpred klopkajúc palicou.

"Vyzerá to tak, že bariéra zmizla. Mohli by ste prosím pozrieť, čo je v tamtej časti miestnosti?" nabádam ostatných akoby upozorňujúc, že nebezpečenstvo ešte nemuselo pominúť.

honzatq - 15. dubna 2008 23:05
honzatq

Jak by asi tak bylo? Je zraněnej a asi ho to pořádně bolí...a dobře mu tak? Jedna věc je hrdinství, ale druhá zdravej rozum? Proč se do všeho musíš vrhat po hlavě Grahame? Pokud bychom na něj zaútočili všichni najednou, nikomu z nás by se asi nic nestalo? Zkus taky někdy používat hlavu na něco jinýho než je rozrážení obličejů nepřátel! řeknu nasupeně k trpaslíkovi a nechám Farina, aby ho ošetřil.

Gangalaguna - 15. dubna 2008 21:32
Gangalaguna

Chvíli ještě zmateně koukám na to, co se stalo. Pak vyrazím ke Grahamovi: "Jak Vám je, mistře válečníku?" Když vidím jeho ránu, vytáhnu hojivou mast, která se už osvědčila a podávám ji trpaslíkovi.

Pán Jeskyně - 15. dubna 2008 19:49
Pán jeskyně Máhanaxar

Kostlivec v obraně nastrčil meč. Ten zařinčel při nárazu na železo sekery a vyletěl vysoko do výšky. Hrot křísl o strop a vyrazil spršku jisker. V jejich záři se na jednom z kamenů pod stropem objevila starodávná runa D.
Když meč začal mezi hasnoucími jiskrami padat zpět, ozvalo se praskání kostí. Před vašima očima se kostlivec rozpadl na hromádku prachu.
Meč dopadl a vedle hromádky vyloupl z podlahy u stěny jeden z kamenů.

Celou scénu zakončilo Grahamovo zasténání. Trpaslík zraněný v předchozím boji s hadem se opřel zády o stěnu a tiskne si krvácející ruku.

Pán Jeskyně - 15. dubna 2008 19:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Zadrnčení Farinovy kuše přehlušilo Grahamovo hlasité Hohoho a vaše těla na okamžik ztuhla úlekem. Naštěstí šipka o kousek minula trpaslíkovu hlavu.
Kostlivec takové štěstí neměl, se skřípnutím se šipka zaryla pod jeho rameno. Přesto pozvedl meč k ráně na Grahamovu hlavu. Těsně před dopadem ostří však Graham v nápřahu sekerou pozvedl ruce a meč zasáhl jeho levou paži. Do výtrysku krve válečná sekera švihla a prosekla trup nemrtvého.

honzatq - 15. dubna 2008 07:30
honzatq

V reakci na Gwargovu odpověď se mírně uchechtnu. No myslím, mistře trpaslíku, že souboj v pití alkoholu byste s kostlivcem nevyhrál. Pokud by se teda počítalo, že všechno pití rozlije po podlaze... řeknu a vykročím dálé postupujíce směrem ke kostlivci na pomoc Grahamovi. Ale ta první varianta se mi líbí. prohodím ještě nakonec k trpaslíkovi a usměju se.

Gwarg - 14. dubna 2008 20:48
Gwarg

"Rozmlátit na kusy...nebo uchlastat." zašklebím se na krollovu otázku. Své válečné kladivo sevřu ještě pevněji, až mi zbělají klouby na prstech.

Zůstávám na místě a sleduji, jak dopadne Grahamův útok.

honzatq - 14. dubna 2008 08:35
honzatq

Farine, střílení z kuše nám teď asi nepomůže. Na kostlivci toho není moc k zasažení. prohodím k hobitovi a sám se vydám za bojechtivým trpaslíkem (Grahamem) po boku Gwarga do místnosti.
Hele, gwargu, jak zabijem něco co je už mrtvý? prohodím konverzačním tónem, když se dostanu na úroveň trpaslíka. Než(pokud) se mi dostane odpověditak si ostražite prohlížím okolí a stěny místnosti a přitom po očku sleduji kostlivce, jestli se na nás nevrhne.

Hůl mám připravenou v rukách v obrané pozici.

Trill - 13. dubna 2008 22:59
Trill

Z výkrikov i okolitých zvukov pochopím, že sa pred nami objavilo akési nebezpečenstvo.. Palicu uchopím do oboch rúk a urobím niekoľko krokov vzad, pripravená k prípadnej obrane.
"Čo tam je?" ..spýtam sa trochu zmätene dúfajúc, že mi niektorý z mojích spoločníkov objasní kto, alebo čo proti nám stojí..

Gwarg - 13. dubna 2008 22:11
Gwarg

Celou dobu v tichosti stojím a čekám na ostatní společníky. Nehybně sleduji jejich počínání.

Když se černá stěna rozplyne jako pára nad hrncem, zpozorním a snažím se prohlédnout do zadní části.
Jakmile se objeví tmavá postava, ze které se záhy vyklube nemrtvá stvůra, v ruce pevně sevřu štít i masivní válečné kladivo. Svaly jsou v okamžiku napnuté, připravené vypustit svoji ničivou sílu. Oči upřené na nepřítele. Jako tygr, který se chystá skočit po své oběti...

Přesto zatím zůstávám na místě, jen si kostlivce pozorně prohlížím. Když se ale Graham vrhne vpřed a hobit vystřelí ze své kuše, zavrtím hlavou. "Ještě neútočí!!" vykřiknu a odfrknu si. Pak udělám několik kroků dopředu.

Heell - 13. dubna 2008 21:13
Heell

" Hohoho "

vyskočim .. a hned se rozeběhnu na kostlivce ..
Utok - Agresivní ( ut+ut ) - vál sekerou

Gangalaguna - 13. dubna 2008 20:10
Gangalaguna

"Teď nemám pochyb, jestli nám něco hrozí." Zamířím svojí kuší a okamžitě střílím na kostlivce.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)