Barevná srdce (83 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 13. dubna 2008 19:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Jen chvíli se nic nedělo. Potom jste najednou uslyšeli něco podobného dopadu drobných písečných zrnek na kůži velkého bubnu. Okamžitě jste se otočili k ploše, od které ty zvuky jdou. Po celé ploše se objevují malé zářivé body a rozbíhají se v podobě jiskřiček jako kola na hladině, když do klidné vody vhodíte kámen, jen okraje kol jsou nepravidelné a rozmazané.
Kola se zvětšují na necelý loket v průměru a původní temnota plochy tam zesvětlá jako mlha.
Když poslední kousky černi se změní v mlhavý opar, ten rázem zmizí a vy vidíte, že místnost pokračuje a celá má na délku dobrých 15 sáhů.
V odkryté části nejsou další okna a tak v přítmí vzadu u východní stěny u SV rohu jen nejasně zahlédnete tmavou postavu [G1].
Když se pootočí a vedle ní se něco zaleskne, poznáte podle zlé načervenalé záře v očních důlcích, že to je nemrtvý.
Kostlivec drží v pravé ruce meč. Levá ruka je prázdná.

Dark slabě štěkne a přitlačí se Elemarovi k noze. Tiché vrčení z jeho pootevřených čelistí je ale naplněno odhodláním neopustit svého pána, pokud dojde k boji.
Kostlivec se otočil úplně a udělal krok směrem k vám. Potom se zastavil a zvolna kývá levou rukou před tělem k pravé a zpět.

Pán Jeskyně - 13. dubna 2008 19:28
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren zvyklá na orientaci bez vidoucích očí snadno po hmatu našla kámen a znovu ho zatlačila do stěny.

Heell - 13. dubna 2008 12:23
Heell

Jen kroutim hlavou sedim a brousim si svou sekeru ...
*Jsem zvědavej, jestli se z tohohle někdy dostaneme *

Gangalaguna - 13. dubna 2008 10:49
Gangalaguna

Občas pohledem zkontroluju, zda moji kamarádi již zamáčkli oba kameny, ale jinak dál sleduji černou stěnu a dveře, čekaje, jestli odněkud na nás nevyběhne nějaké nebezpečí. "Snad se nemusí zmáčknout oba najednou." Nadhodím a vzpomínám, jestli jsem se už s nějakými magický zámky ve svém životě setkal.

Trill - 13. dubna 2008 07:06
Trill

Keď vycítim, že Elemar má problémy s nájdením toho správneho kameňa a nabáda ma k pomoci, pristúpim k stene a pokúsim sa hmatom nájsť kameň v tej istej výške ako predtým. Ak sa mi podarí kameň nájsť, pomaly a opatrne ho zatlačím do steny.

Pán Jeskyně - 13. dubna 2008 06:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Elemar se zastavil kus před stěnou a očima hledá kámen, který by zkusil stisknout. Po chvíli se otočil k Loren, aby mu pomohla kámen najít.

Gangalaguna - 10. dubna 2008 20:20
Gangalaguna

Ustoupím pár kroků od temné stěny i ode dveří, z ramene mi zase sklouzne kuše do ruky a čekám, co se stane, až Elemar zmáčkne druhý kámen.

Pán Jeskyně - 10. dubna 2008 16:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Leaf stiskl kámen v západní stěně a ten, stejně jako poprvé, neslyšně a lehce zajel do zdi asi tři prsty hluboko a zarazil se. Když Leaf ruku uvolnil, kámen zůstal zasunutý. Honem jste se podívali na plochu, ta se však nezměnila.

Jak stojíte skoro v řadě podél západní zdi, otočili jste se na Elemara, který vykročil k jižní stěně k druhému kameni. Dark jde s ním a klidně přitom vrtí ocasem.

honzatq - 10. dubna 2008 08:07
honzatq

zatalčím na kamen co mám po ruce a čekám co se stane....

Trill - 9. dubna 2008 23:27
Trill

Stojím na mieste a vyčkávam, kým Elemar s Leafom znova zatlačia kamene..

Gangalaguna - 9. dubna 2008 20:51
Gangalaguna

"Zamčené?" Zopakuji spíš pro sebe. "Měli bysme se odtud dostat dřív, než se ta stěna rozhodne posunout až ke dveřím. Nebo ještě dál. Leafe, Elemare, zmáčkněte znovu ty kameny."

Heell - 9. dubna 2008 20:13
Heell

Gwarg 9. dubna 2008 19:37
" Ty sis nevšiml " tázavě se kouknu na Gwarga a ukážu na zamčené dveře a v zápětí i na plochu
" jsme tu jak v nějaké pasti-- ehmm, né jako ale jsme tu v pasti !! "

Gwarg - 9. dubna 2008 19:37
Gwarg

"Co se stalo?" podívám se tázavě na Grahama.

Heell - 9. dubna 2008 18:35
Heell

" No co se to tu zase děje !! už mě to tu pěkně začíná srát !! ¨"

vezmu si kámen dřepnu si na zadek a začnu si zase brousit sekeru

Pán Jeskyně - 9. dubna 2008 17:24
Pán jeskyně Máhanaxar

Na Gwargovu výzvu k vypadnutí jste se otočili ke dveřím.
Vidíte Grahama, jak uchopil kliku a bez problému ji stlačil dolů. Když ale chtěl dveře otevřít, jeho ruka z kliky náhle sklouzla dolů.

... nějaké kouzlo? ... nebo prostě zamknuto? ...
Vaše myšlenky jsou podobné.
Dveře, které nejdou otevřít, už vám Starý Hrádek předvedl. Tohle asi budou další.

Gangalaguna - 8. dubna 2008 22:51
Gangalaguna

Když vidím, že chce Graham otevřít znovu dveře, snažím se ho ještě zastavit. "Zatím počkej," zavolám, "než se rozhodneme vyrazit dál." Znovu se podívám směrem ke kamenům, které jsme zamáčkli. "Můžeme je zkusit znovu zamáčknout. Když se nic nestane, vyrazíme dál."

Gwarg - 8. dubna 2008 22:36
Gwarg

"Hmrrr..." podrážděně zamručím. "Měli bychom odsud vypadnout!"

Heell - 8. dubna 2008 18:53
Heell

" tak co se stalo !! přece se něco muselo stát ! ? Je to tady fakt divný "
zamračim se

pak se podívám na dveře, které změnili vyzáž šáhnu na kliku a otevřu zase dveře ..

Pán Jeskyně - 8. dubna 2008 18:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham zvedl kamínek z podlahy a znovu jím mrštil proti ploše. Vidíte, stejně jako poprvé, náhlé zpomalení jeho letu a volný dopad na podlahu. Dark poskočil za kamenem, ale hned se zastavil. Chvíli pohlížel střídavě na trpaslíka a na svého pána. Když mu Elemar nedal jasný povel, aby kámen přinesl, vrátil se k Elemarovi. Mezitím Farin udělal pár kroků a zastavil se.
Z pádu kamínku, Darkovy nechuti jít pro něj a výrazu na Farinové tváři je jasné, že ta divná síla nadále brání, aby se cokoliv k ploše přiblížilo.

Letmý pohled na zeď však prozradil, že něco se přece jen stalo.
Oba kameny předtím zatlačené do zdi se vrátily do původní polohy.

Gangalaguna - 7. dubna 2008 21:52
Gangalaguna

Spolu s ostatními se rozhlížím po místnosti a zrakem pátrám po dvou kamenech, které jsme před tím zamáčkli. Zkušebně udělám několik kroká směrem k čené stěně.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)