Herna
Sedmý smysl
Pán Jeskyně: | |
Systém: |
ORP |
Nové příhlášky: | Nepřijímáme |
Popis jeskyně: |
Sedmý smysl je zajímavá série knih české autorky. Já je rád srovnávám s Harry Potterem (z toho srovnání vychází Sedmý smysl jako vítěz ;) ) V této jeskyni ale budeme řešit něco jiného než v knihách (abyste si nepřečetli, jak na to :) ) |
Klíčová slova: |
magie, děti, škola, sedmý smysl |
Jaké hráče: |
Aktivní. |
Nástěnka: | Zobrazit/skrýt Nástěnku
ReaMáte: 50 rea.Vydělávání* Skvělé zvládnutí úkolu +20 * Zvládnutí úkolu +5 (ale vyplatí se až to udělají všichni) * SpeciálníCenyPokud je něco na měsíc, pak cena "na půl" roku (5 měsíců) je × 3 a cena "do konce studia" je × 8. Na tyto výpočty je potřeba dovednost matematika (1..na papíře, 2..z hlavy) ;)Na měsícDřevo - 50 * (na pořád) Lepší suroviny na jídlo - 50 * (na pořád) Základní koření -30 * (na pořád) Lepší koření - 90 Hotová jídla - 300 Sladkosti - 50 Praní + opravování oblečení - 500Na pořád* Postele - 500 * Skříně - 300 * (dostali darem) Stoly - 300 * Židle - 200 * Záclony - 100 * Nářadí - 300HarmonogramDenní07.00 - 11.00 - Dopolední dva bloky výuky 15.00 - 17.00 - Odpolední blok výukyTýdenníPO - MAT + ZAM ++ TEV ÚT - ČAP + KOM ++ KRO ST - ZEM + ZAM ++ DOU ČT - ČAP + ZAM ++ KRO PÁ - OBE + ZAM ++ TEV SO - práce NE - práce MAT - matematika ČAP - čtení a psaní ZEM - zeměpis OBE - obecné základy ZAM - základy magie KOM - komunikace TEV - tělocvik KRO - kroužek DOU - doučováníZáklady "herního systému"V této jeskyni budeme používat následující systém. Postavy mají atributy a dovednosti. S atributy časem už nepůjde nic dělat, ale dovednosti se budeme učit (postavy budou ve škole, že jo). Většinou nebudeme potřebovat nic z toho, ale tu a tam je použijeme, stejně jako hod kostkou. Upozornění cílem jeskyně bude zábava a tak se nemusíte bát, když si uděláte "špatnou" postavu i s ní se dá hrát ;)AtributySíla - ovlivňuje fyzickou sílu postav. Kolik toho unese? co zvedne? jakou zbraní může bojovat? Obratnost - jak je postava obratná a hbitá a zručná. Uhne? Nespadne? Navleče jehlu? Odolnost - odolnost těla, vyléčí se z toho? neusne? nepodchladne? Inteligence - mentální schopnosti (pro dobrodružství asi dost důležité) jak rychle se to naučí? vyřeší tu hádanku? zapamatuje si to heslo? Charisma - jak umí přesvědčit ostatní, uvěří mu? poslechnou ho? zastraší je? domluví se s nimi? usmlouvá to? Síla vůle - odolá ovlivňování? budou mu číst myšlenky? nenechá se zastrašit? půjde dál i když tělo už nemůže? Vnímání - kvalita všech smyslů, všimne si jich? najde ten ztracený přívěšek v pokoji? je ten tvor člověk? je to vůně hřebíčku? Krása - krása člověka, budu se ostatním líbit? Každý atribut může být v rozsahu -2 až +2. Graficky se to značí jako (-2 = --, -1 = -, 0 = 0, +1 = +, +2 = ++) Při tvorbě postavy si to dej tak, aby součet atributů byl +2. Všechny atributy si dej na 0 a máš 2 body k dobru. Můžeš si jeden atribut zlepšit o 2 nebo dva o 1. Taky si můžeš nějaký atribut snížit, aby sis nějaký jiný zvýšil(a).DovednostiDo začátku máš 6 bodů na dovednosti. Do jedné dovednosti si můžeš dát maximálně 2 body. Úroveň atributů 0 ... nikdy jsi nic takového pořádně nedělal (u některých dovedností to znamená, že se o to nemůžeš ani pokusit) 1 ... už jsi to někdy dělal (normální netrénovaný člověk), děti které doma vedli k nějaké činnosti 2 ... k tomuto doma rodiče děti vedli a měly k tomu nadstandardní podmínky, (takto umí dovednost šikovní amatéři) 3 ... dovednost na úrovni tovaryše 4 ... lepší vzdělání/nadání než je průměr "normálních" lidí 5 ... toto je úroveň na které by měla být dovednost, když člověk úspěšně dokončí základní vzdělání (= mohou provozovat činnost) dovednosti končí někde kolem 10Začáteční dovednostiČtení + psaní Matematika Všeobecný rozhled (pokud se nehodí jiná dovednost) Zeměpis Boj (zatím jenom pěsti nebo klacky) Pohyblivost (šplh, plavání, ...) Péče o domácnost (vaření, úklid, ..) Nějaké řemeslo (základní řemesla) Hudba a tanecDovednosti ve školeDrakonština - jazyk, kterým spolu komunikují draci. Symboličtina - jazyk, kterým jsou schopny se spolu bavit bytosti vybavené sedmým smyslem. Už na hodnotě 1 je člověk schopný se domlouvat. Čím větší dovednost, tím zajímavější možnosti k tomu člověk získává.Magické dovednostiTelekineze - levitace předmětů, živočichů a klidně časem i sebe. Oheň - ovládání teploty na jednu stranu je extrémem oheň na druhou stranu mráz Světlo - vytvořit světlo/tmu a nějak to ovládat. Práce se silou - používání magických kamenů, ukládání síly do kamene, dodávání síly / léčení Regenerace síly - aktivnější doplňování magické energie Štíty - základní dovednost pro tvorbu a využívání všech možných štítů Mysl - magická práce s myslí Vnímání magie - vnímání magie, energií ale třeba taky poruch v lidském těle. Magické předměty - tvorba, úprava a další věci s magickými předmětyVybaveníZáleží z jak bohaté rodiny pocházíte. Někdo bude na sobě mít jenom chudé oblečení a vlastně nic jiného, jiný bude v bohatě zdobených šatech. Nemusíte se ale bát povinné vybavení do školy však nakonec budou mít i ti nejchudší...Trocha zeměpisuO světě si můžete udělat představu na mapě. Jenom taková legenda. Kolečka s názvem jsou velká města. Lodičky jsou přístavy. Čím pojedete víc na sever tím víc magie je ve vzduchu a tím je magie běžnější. Na jižním kontinentu magie téměř není a tak tam není tolik kouzelníků a ti, kteří tam jsou si musí magii doplňovat jen na speciálních místech nebo musí na sever. Určitě si tam všimnete i území dalších inteligentních ras jako jsou třeba draci, jednorožci nebo sirény. To jsou taky tři rasy se kterými se lidé setkávají nejčastěji. Trpaslíky nepočítám, protože ti jsou považováni za lidi (ale raději jim to nikdo neříká).Nastínění doby/ úrovně světaLidé ve městech a vesnicích žijí docela v klidu a užívají si výdobytky civilizace. Jako jsou chodníky, kanalizace, vodovody, obchody, banky, ochránci hlídající bezpečnost (hlavně proti magickým zákrokům). Magie se zde používá (na severu) běžně k věcem usnadňujícím život. Cestuje se na koních (nebo jiných zvířatech), vozech, lodích. V některých městech najdeš třeba i jízdní kola ( :) ) na větší vzdálenosti se používají veřejné brány (portály), kterými můžeš za poplatek projít do téměř libovolného jiného města. Jako další magický dopravní prostředek tady mají supervolonová prkna (skateboard bez koleček, který létá) a levitační plošiny. Jako zbraně je tady velký výběr jak chladných, tak i střelných (luky, kuše, ...) střelný prach, ale neznají. Jemné mechanismy kombinované s magií jsou běžné, ale taky trochu drahé. Nicméně každé dítě, které se bude učit zvládat svou magii dostane kouzelné hodinky. |
Hráči: (4/4) | Elohir, Katara67, Lin81, Lucylle |
Příspěvky ⇓
Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.
Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 37 ⇒ ⇒|
Anna - 7. dubna 2019 19:18 | |
Nejsem si úplně jistá jak se cítit z toho jak to všechno dopadlo. Ten muž je zdá se naživu, takže ho budou moci vyslechnout a uvěznit. Je to ale dobře? Co když jim zase uteče? Určitě by si jen tak nenechal líbit jak jsme ho dopálily! |
Elisa Whitebloom - 7. dubna 2019 18:34 | |
Když zjistí, že je živý a jen ho znehybnil drak, tak se trochu uklidní a doufá, že třebou ochránci třeba trochu mrsknou a vezmou si to na starost. |
Pán Jeskyně - 7. dubna 2019 17:58 | |
Nikdo se k němu moc nechce přibližovat a drak odpověděl na Elisin dotaz: [Nebojte, žije jen jsem ho kouzle znehybnil. Aby neutekl než přijdou ochránci.] |
Anna - 7. dubna 2019 10:47 | |
Vůbec sem si nebyla jistá jak tohle dopadne, ale jak už sem řekla, ten muž už uškodil více než dost, nemůžu ho jen tak nechat odejít! |
Elisa Whitebloom - 7. dubna 2019 10:23 | |
Mlčky sledovala co všechno se stalo najednou a tak nějak nevěřila tomu, že ho všichni nějak zasáhli a vlastně nechápala, co všechno se stalo. Každopádně ten člověk hořel, bránu neudržel a najednou se prolétl daleko. Nevěděla, zdali se to povedlo jí, nebo se sešlo několik kouzel dohromady, každopádně to zabralo. |
Pán Jeskyně - 7. dubna 2019 03:32 | |
Bylo to skutečně dost rychlé, ale i tak se některým podařilo zareagovat dřív než ten chlap zmizel v další bráně. |
Anna - 7. dubna 2019 02:05 | |
Zdá se že není nač čekat a tak rovnou vyrážíme. Vděčně při tom kývnu na Panenku, asi je nakonec přeci jen škoda že sem si nevzala své prkno. Ale co, nevadí, když je mají ostatní.. |
Elisa Whitebloom - 7. dubna 2019 00:50 | |
Když je většina pro, tak kývne na Annu s tím ať naviguje a zjevně jejímu úsudku věří a rozhodla se to nechat na ní. Mezitím stihla informovat Plama a pustit Hanku do svého krystalu, aby se mohla dívat co se děje a případně podávat zprávy jinam. Stejně tak poslala komunikací Erikovi místo a trasu kde jsou, aby je mohl snadno najít a dohnat. |
Pán Jeskyně - 6. dubna 2019 18:52 | |
Všichni jsou teda pro. Naskočí na prkna. Annu vezme zase Panenka a vyráží. |
Anna - 6. dubna 2019 14:11 | |
Koukám na Elisu a poslouchám. Leccos sem o Ochráncích slyšela a teď když sem je viděla v akci, tak mi spíše přijdou jako pěkní troubové, včetně toho Bdělého. Pokud jsou tak skvělí jak si myslí, tak proč už nedělali něco dříve? Proč nepomáhali těm lidem a nebo nám nepomohli bránit tábor?! |
Pán Jeskyně - 6. dubna 2019 13:17 | |
//No jo no. Erika beru zpět :D Díky za upozornění. Erik tam není, ale Roland tiše souhlasí s tím, že by tam klidně šel. |
Anna - 6. dubna 2019 13:15 | |
//Kde se tam najednou vzal Erik?? |
Pán Jeskyně - 6. dubna 2019 12:48 | |
Dospělí jakoby na ně zapomněli. |
Elisa Whitebloom - 5. dubna 2019 22:27 | |
"To je jednoduché, protože nevěděli, kde ta jeskyně je. Nebyli schopní ji najít. Vždyť to Raf říkal, že jí hledali mnohokrát... Bez nás a Plama nahoře by byli namydlení" oznámí s klidem a ušklíbne se. Bylo zjevné, že si velice dobře uvědomovala jejich význam. |
Anna - 5. dubna 2019 22:05 | |
Během chvilky dorazíme na místo, ale zároveň se všechno mění. Ten Ochránce si volá posily, včetně Bdělého a jdou dovnitř. Jako by na to přišli oni sami, jako bychom my museli všechno oddřít a oni přijdou až na konec a slíznou smetanu! |
Elisa Whitebloom - 5. dubna 2019 21:47 | |
Chytila stopu a držela se jí. Jakmile jí jednou našla, tak jí odmítala ztratit a tak byli během chvíle u vchodu do jeskyně. Jak se dalo ovšem očekávat, tak je do toho dospělý odstrčili a raději si to řešili sami. Ostatní tak mohli cítit, že je poměrně naštvaná. Přeci jen chránila celý tábor, Erik dodával hromadu energie, navíc i našli stopu a jeskyni a co? Mají to nechat na dospělé. Bylo cítit, že se cítí ukřivděně. |
Pán Jeskyně - 5. dubna 2019 21:39 | |
Elisa v jednu chvíli zachytila stopu inkoustu a vyrazila jako stopařský pes a tak jsou za chvilku u vstupu do nějaké jeskyně. |
Anna - 5. dubna 2019 00:16 | |
Sem ráda že Panenka nemá nic proti a tak jakmile se připojí jeden z ochránců, můžeme vyrazit. Stále sem z té celé situace trochu nejistá, ale teď už z toho vycouvat nepůjde. Letíme zrovna chvíli a začíná pršet. Nemám u sebe nic čím bych sebe nebo Panenku ochránila, takže bohužel zmokneme. To by však nemělo nijak vadit... Pokračujeme tedy dále k tomu drakovi a já sem zvědavá co tam na nás čeká. |
Elisa Whitebloom - 5. dubna 2019 00:07 | |
"Pak Vám to klidně řeknu daleko přesněji, ale teď potřebuji udržet stopu. Zase tak dobře to neumím" přizná a když se ukáže, že nic nenamítá a poletí s nimi, tak urychleně opustí tábor a zamíří dle navigace Hanky za Plamem. |
Pán Jeskyně - 4. dubna 2019 23:51 | |
Při jejím povídání dává ochránce pozor a všechno si to ukládá do paměti. Ale pak se z vyprávění stane něco jako vzpoura. |
Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 37 ⇒ ⇒|