Herna
Sedmý smysl
Pán Jeskyně: | |
Systém: |
ORP |
Nové příhlášky: | Nepřijímáme |
Popis jeskyně: |
Sedmý smysl je zajímavá série knih české autorky. Já je rád srovnávám s Harry Potterem (z toho srovnání vychází Sedmý smysl jako vítěz ;) ) V této jeskyni ale budeme řešit něco jiného než v knihách (abyste si nepřečetli, jak na to :) ) |
Klíčová slova: |
magie, děti, škola, sedmý smysl |
Jaké hráče: |
Aktivní. |
Nástěnka: | Zobrazit/skrýt Nástěnku
ReaMáte: 50 rea.Vydělávání* Skvělé zvládnutí úkolu +20 * Zvládnutí úkolu +5 (ale vyplatí se až to udělají všichni) * SpeciálníCenyPokud je něco na měsíc, pak cena "na půl" roku (5 měsíců) je × 3 a cena "do konce studia" je × 8. Na tyto výpočty je potřeba dovednost matematika (1..na papíře, 2..z hlavy) ;)Na měsícDřevo - 50 * (na pořád) Lepší suroviny na jídlo - 50 * (na pořád) Základní koření -30 * (na pořád) Lepší koření - 90 Hotová jídla - 300 Sladkosti - 50 Praní + opravování oblečení - 500Na pořád* Postele - 500 * Skříně - 300 * (dostali darem) Stoly - 300 * Židle - 200 * Záclony - 100 * Nářadí - 300HarmonogramDenní07.00 - 11.00 - Dopolední dva bloky výuky 15.00 - 17.00 - Odpolední blok výukyTýdenníPO - MAT + ZAM ++ TEV ÚT - ČAP + KOM ++ KRO ST - ZEM + ZAM ++ DOU ČT - ČAP + ZAM ++ KRO PÁ - OBE + ZAM ++ TEV SO - práce NE - práce MAT - matematika ČAP - čtení a psaní ZEM - zeměpis OBE - obecné základy ZAM - základy magie KOM - komunikace TEV - tělocvik KRO - kroužek DOU - doučováníZáklady "herního systému"V této jeskyni budeme používat následující systém. Postavy mají atributy a dovednosti. S atributy časem už nepůjde nic dělat, ale dovednosti se budeme učit (postavy budou ve škole, že jo). Většinou nebudeme potřebovat nic z toho, ale tu a tam je použijeme, stejně jako hod kostkou. Upozornění cílem jeskyně bude zábava a tak se nemusíte bát, když si uděláte "špatnou" postavu i s ní se dá hrát ;)AtributySíla - ovlivňuje fyzickou sílu postav. Kolik toho unese? co zvedne? jakou zbraní může bojovat? Obratnost - jak je postava obratná a hbitá a zručná. Uhne? Nespadne? Navleče jehlu? Odolnost - odolnost těla, vyléčí se z toho? neusne? nepodchladne? Inteligence - mentální schopnosti (pro dobrodružství asi dost důležité) jak rychle se to naučí? vyřeší tu hádanku? zapamatuje si to heslo? Charisma - jak umí přesvědčit ostatní, uvěří mu? poslechnou ho? zastraší je? domluví se s nimi? usmlouvá to? Síla vůle - odolá ovlivňování? budou mu číst myšlenky? nenechá se zastrašit? půjde dál i když tělo už nemůže? Vnímání - kvalita všech smyslů, všimne si jich? najde ten ztracený přívěšek v pokoji? je ten tvor člověk? je to vůně hřebíčku? Krása - krása člověka, budu se ostatním líbit? Každý atribut může být v rozsahu -2 až +2. Graficky se to značí jako (-2 = --, -1 = -, 0 = 0, +1 = +, +2 = ++) Při tvorbě postavy si to dej tak, aby součet atributů byl +2. Všechny atributy si dej na 0 a máš 2 body k dobru. Můžeš si jeden atribut zlepšit o 2 nebo dva o 1. Taky si můžeš nějaký atribut snížit, aby sis nějaký jiný zvýšil(a).DovednostiDo začátku máš 6 bodů na dovednosti. Do jedné dovednosti si můžeš dát maximálně 2 body. Úroveň atributů 0 ... nikdy jsi nic takového pořádně nedělal (u některých dovedností to znamená, že se o to nemůžeš ani pokusit) 1 ... už jsi to někdy dělal (normální netrénovaný člověk), děti které doma vedli k nějaké činnosti 2 ... k tomuto doma rodiče děti vedli a měly k tomu nadstandardní podmínky, (takto umí dovednost šikovní amatéři) 3 ... dovednost na úrovni tovaryše 4 ... lepší vzdělání/nadání než je průměr "normálních" lidí 5 ... toto je úroveň na které by měla být dovednost, když člověk úspěšně dokončí základní vzdělání (= mohou provozovat činnost) dovednosti končí někde kolem 10Začáteční dovednostiČtení + psaní Matematika Všeobecný rozhled (pokud se nehodí jiná dovednost) Zeměpis Boj (zatím jenom pěsti nebo klacky) Pohyblivost (šplh, plavání, ...) Péče o domácnost (vaření, úklid, ..) Nějaké řemeslo (základní řemesla) Hudba a tanecDovednosti ve školeDrakonština - jazyk, kterým spolu komunikují draci. Symboličtina - jazyk, kterým jsou schopny se spolu bavit bytosti vybavené sedmým smyslem. Už na hodnotě 1 je člověk schopný se domlouvat. Čím větší dovednost, tím zajímavější možnosti k tomu člověk získává.Magické dovednostiTelekineze - levitace předmětů, živočichů a klidně časem i sebe. Oheň - ovládání teploty na jednu stranu je extrémem oheň na druhou stranu mráz Světlo - vytvořit světlo/tmu a nějak to ovládat. Práce se silou - používání magických kamenů, ukládání síly do kamene, dodávání síly / léčení Regenerace síly - aktivnější doplňování magické energie Štíty - základní dovednost pro tvorbu a využívání všech možných štítů Mysl - magická práce s myslí Vnímání magie - vnímání magie, energií ale třeba taky poruch v lidském těle. Magické předměty - tvorba, úprava a další věci s magickými předmětyVybaveníZáleží z jak bohaté rodiny pocházíte. Někdo bude na sobě mít jenom chudé oblečení a vlastně nic jiného, jiný bude v bohatě zdobených šatech. Nemusíte se ale bát povinné vybavení do školy však nakonec budou mít i ti nejchudší...Trocha zeměpisuO světě si můžete udělat představu na mapě. Jenom taková legenda. Kolečka s názvem jsou velká města. Lodičky jsou přístavy. Čím pojedete víc na sever tím víc magie je ve vzduchu a tím je magie běžnější. Na jižním kontinentu magie téměř není a tak tam není tolik kouzelníků a ti, kteří tam jsou si musí magii doplňovat jen na speciálních místech nebo musí na sever. Určitě si tam všimnete i území dalších inteligentních ras jako jsou třeba draci, jednorožci nebo sirény. To jsou taky tři rasy se kterými se lidé setkávají nejčastěji. Trpaslíky nepočítám, protože ti jsou považováni za lidi (ale raději jim to nikdo neříká).Nastínění doby/ úrovně světaLidé ve městech a vesnicích žijí docela v klidu a užívají si výdobytky civilizace. Jako jsou chodníky, kanalizace, vodovody, obchody, banky, ochránci hlídající bezpečnost (hlavně proti magickým zákrokům). Magie se zde používá (na severu) běžně k věcem usnadňujícím život. Cestuje se na koních (nebo jiných zvířatech), vozech, lodích. V některých městech najdeš třeba i jízdní kola ( :) ) na větší vzdálenosti se používají veřejné brány (portály), kterými můžeš za poplatek projít do téměř libovolného jiného města. Jako další magický dopravní prostředek tady mají supervolonová prkna (skateboard bez koleček, který létá) a levitační plošiny. Jako zbraně je tady velký výběr jak chladných, tak i střelných (luky, kuše, ...) střelný prach, ale neznají. Jemné mechanismy kombinované s magií jsou běžné, ale taky trochu drahé. Nicméně každé dítě, které se bude učit zvládat svou magii dostane kouzelné hodinky. |
Hráči: (4/4) | Elohir, Katara67, Lin81, Lucylle |
Příspěvky ⇓
Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.
Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 37 ⇒ ⇒|
Elisa Whitebloom - 3. listopadu 2018 14:39 | |
Mlčky poslouchala Panenku a přemýšlela. Částečně do dávalo smysl a částečně vůbec. Pak jen přikývla a zmáčkla na svých hodinkách tlačítko na přivolání třídní. |
Pán Jeskyně - 3. listopadu 2018 12:38 | |
Anna skutečně usnula a má horečku (je teplejší a dokonce je cítit, že z ní vyzařuje teplo), ale při diagnostice se tváří, že je všechno v naprostém pořádku. |
Pán Jeskyně - 31. října 2018 19:01 | |
Erik nad tím mávl rukou, že je to v pohodě, ale raději si asi nějaký ten kamínek vzal. |
Elisa Whitebloom - 28. října 2018 21:54 | |
"To je dobře. Vem si energii z kamene, ať za chvíli nekřísíme i tebe. Ruším na tobě štít, už ho neudržím" přizná a informuje ho a na sobě udržovala již jen velmi slabý, aby se úplně nevyčerpala. |
Pán Jeskyně - 28. října 2018 21:43 | |
Za pár minut Erik skončil: "brr, už by to mělo být v pohodě..." zatřásl se, jak mu byla zima. |
Elisa Whitebloom - 28. října 2018 21:31 | |
Štít nechávala dokud mohla a dokud Erik předával energii. Nechávala štít alespoň na něm, aby na něj náhodou něco nepřeskočilo. Jeden nikdy neví. |
Pán Jeskyně - 28. října 2018 21:04 | |
V okamžiku Elisa vykouzlila štít, ale ta pavučina shořela a to jak ta na Anně, tak i na Panence. Zvedla štíty i u ostatních, ale tím vyčerpala kámen od Erika a i se svou energií na tom není nejlíp... |
Elisa Whitebloom - 27. října 2018 00:57 | |
Už to dál raději nekomentovala a neměla náladu na to cokoliv řešit. Otočila se a měla v plánu odejít když v tom, přeskočila nějaký pavučina. V tu ránu měla kolem sebe štít a čekala co se děje a zdali zkusí pavučina ještě někam přeskočit. |
Anna - 27. října 2018 00:25 | |
To snad nemyslí vážně.. V bezpečí a odpočívala? Jenom zkouška? Buď jí to musel pošeptat nějaký duch, nebo je Elisa tak nadutá, že to vážně není možné. |
Pán Jeskyně - 27. října 2018 00:11 | |
Naštvaná Anna se začala starat o Panenku a dodává jí energii tak, jak je to učili v nemocnici. Stalo se ale něco co nečekala. Ostatně to nečekal nikdo z nich. |
Elisa Whitebloom - 26. října 2018 23:56 | |
V domku si Anna hraje na záchrance a snaží se jí léčit tak, jak jí to učili v nemocnici. Uměla to lépe, ale v tuhle chvíli jí to bylo jedno, ať si dělá co chce. Bylo očividné, že dokud jednala impulzivně a emotivně, tak neměla v plánu se s ní bavit a cokoliv řešit. |
Anna - 26. října 2018 23:44 | |
Fajn, takže s ovládáním i toho jejího prkna by problém nebyl. Zvednu nás tedy obě dvě a dávám veliký pozor, na to aby Panenka nespadla. Vyzvedneme ostatní a konečně můžeme domů. |
Elisa Whitebloom - 26. října 2018 23:14 | |
Mlčky sledovala celou situaci, pomohla v rychlosti Anně, aby Panenku nějak usadila na prkno a alespoň chvíli s ní letěla. Bylo jí jasné, že jí to bude stát víc síly, ale zase se stačí dostat k ostatním. Sledovala situaci a všimla si neznatelného pohybu, který mohl být zvíře, člověk a stejně tak kámen. Na chvíli ji na čele naskočila vráska, ale brzy to přešlo. |
Pán Jeskyně - 26. října 2018 23:04 | |
Panenka je nějaká omámená nebo co, ale Anně se ji nakonec podařilo držet na prkně tak, aby nespadly a vyráží zpět k domku. Po cestě nabrali i Rolanda a Justýnu. |
Anna - 26. října 2018 20:45 | |
Snažila sem se jak jen to jde, ale očividně i něco jako křoví může být dost těžké, když je toho hodně. Sem tedy moc ráda, když mi Erik pomůže. |
Elisa Whitebloom - 26. října 2018 19:29 | |
Když se zastavili u křoví, tak vytvořila kolem sebe štít a poté ho rozšířila tak, aby pokrýval i Annu a Erika. Stálo jí to hodně úsilí a energie, ale měla Erikův kámen na pomoc, když to bude nutné. |
Pán Jeskyně - 26. října 2018 18:30 | |
Zastavili se pár metrů od místa, kde podle Anny leží Panenka. |
Elisa Whitebloom - 25. října 2018 23:04 | |
"Ty si mohla vidět budoucnost za několik hodin. Hodinky hlásí aktuální stav. Je taky možné, že tak skončíme všichni" dodá a tiše si oddechne. Nemělo smysl se dohadovat a bylo očividné, že to ani dělat nebude. |
Anna - 25. října 2018 21:30 | |
Pomalu ale jistě mně Elisa začínala štvát. Hodinky? Taková hloupost! "Tak to se musí tentokrát plést. Já sem ji viděla zmlácenou a svázanou. Myslíš že by si to udělala sama?!" |
Elisa Whitebloom - 25. října 2018 21:13 | |
Fakt, že se Anna chová nezodpovědně a jako malé dítě přejde jen tichým povzdechnutím a raději to ani nekomentuje. Tvářila se jako dospělý, který trpělivě čeká až se malé dítě vyvzteká a vydržela to ani nijak nekomentovat. Vzpomněla si na to co probírala s mamkou i učiteli a jen to tiše přešla. |
Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 37 ⇒ ⇒|